Новини кафедри маркетингу

НЕВГАМОВНІ МАРКЕТОЛОГИ НА EXPO СУМДУ
Що таке ЕХРО виставка у СумДУ❓ Це глобальна виставка не лише факультетів та інститутів, а й центрів СумДУ з відкритим для доступу майданчиком для демонстрації можливостей університету. Наші невгамовні викладачі та студенти представили на виставці Behavioural Lab під час демонстрації якої у тому числі розкрили специфіку навчання на спеціальності D5

АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ В ІТАЛІЇ
“Зараз я перебуваю на академічній мобільності в Італії, в університеті Фоджі, і хочу поділитися своїми враженнями. Загальна тривалість мобільності складає 5 місяців. Протягом цього часу я отримую щомісячну стипендію, якої цілком вистачає для покриття витрат на життя. Щодо навчальних дисциплін, я обрала курси, що мають економічний напрямок, а також мови.

МАРКЕТИНГ + МЕДИЦИНА: CПІВПРАЦЯ, ЩО ЗМІНЮЄ ПРАВИЛА ГРИ
#Невгамовні продовжують розширювати горизонти взаємодії з бізнесом. Маркетологи почали співпрацю з Українським Північно-Східним Інститутом Прикладної та Клінічної Медицини. Це відкриває нові можливості для студентів та викладачів: 🔹 спільні дослідження у сфері маркетингу медичних послуг; 🔹 практичне навчання та стажування студентів у реальних умовах; 🔹 розробка ефективних маркетингових стратегій для медичного

ВІД СУМ ДО ЛІВЕРПУЛЯ: ЗВІТ ПРО МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ
На початку березня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА представила звіт про своє стажування в Університеті м. Ліверпуль, яке тривало у січні-лютому 2025 року в рамках ініціативи Twinning Program. Ця програма спрямована на підтримку українських викладачів та студентів завдяки співпраці Університету м. Ліверпуль та Сумського державного університету. Наталія поділилася своїми враженнями

КУЛЬТУРА VS. ПРОВОКАЦІЯ: ЯК МАРКЕТИНГ АКТИВІЗМУ ЗМІНЮЄ МИСТЕЦТВО?
19 лютого 2025 року відбувся початок курсу лекцій “Art Attack! A Story of Tomato Soup, Activists, and Art Masterpieces” іноземного дослідника Вінченцо Альфано. Захід зібрав студентів бакалаврів та магістрів, здобувачів наукового ступеня доктора філософії спеціальності “Маркетинг”. Спікер розповів про сучасні комунікаційні стратегії, які використовують активісти для привернення уваги до суспільно

НАДИХАЮЧІ ЛЕКЦІЇ ТА НОВІ НАУКОВІ ІНІЦІАТИВИ: ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ ВІД СТАЖУВАННЯ В ЛІВЕРПУЛІ
Викладачі кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та Анна РОСОХАТА активно долучаються до освітніх та наукових подій Університету м. Ліверпуль, у якому зараз проходять стажування. Минулого тижня Наталія та Анна долучилися до гостьової лекції на базі Інституту громадського здоров’я на тему важливості промоції здорового харчування та ролі нездорових харчових звичок в захворюваннях печінки,

ВИКОНАВЦІ ПРОЄКТУ ЖАН МОНЕ В ЛІВЕРПУЛІ: ПРОДОВЖЕННЯ НАУКОВОЇ СПІВПРАЦІ В СФЕРІ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МАРКЕТИНГУ
З січня 2025 року учасники проєкту «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Анна Росохата та Наталія Летуновська розпочали стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Ціллю цього стажування є продовження наукових досліджень у співпраці з Institute of Population Health у питанні дослідження харчової поведінки населення з використанням нейроінструментарію. За

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ РОЗПОЧИНАЮТЬ СТАЖУВАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ М. ЛІВЕРПУЛЬ
З 13 січня 2025 року старший викладач кафедри маркетингу Сумського державного університету, Анна РОСОХАТА, розпочала стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія) в рамках програми академічної мобільності. Цей важливий етап передбачає міжнародну співпрацю, обмін досвідом і проведення інноваційних досліджень у сфері маркетингу та сталого розвитку. Основною метою стажування Анни РОСОХАТОЇ є маркетингове

УЧАСТЬ У РЕГІОНАЛЬНОМУ ФОРУМІ ЩОДО НАВЧАННЯ УКРАЇНЦІВ ДЛЯ ПОТРЕБ БІЗНЕСУ
Доцент кафедри маркетингу к.е.н, Яна КРИВИЧ долучилася до участі в регіональному форумі “Підготовка фахівців в центрах профтехосвіти Державної служби зайнятості: навчання українців для потреб бізнесу”, що відбувся 16 січня 2025 року в селі Хоружівка Роменського району Сумської області. Захід відбувся в рамках міжрегіонального проєкту “Реформування системи підтримки та розвитку трудового потенціалу”, що реалізовується

ПЕРЕМОГА КОМАНДИ ПРОЄКТУ З ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ТА ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ
Команда проєкту «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» отримала фінансування від Міністерства освіти і науки України на його реалізацію впродовж 2025-2027 років. До складу команди входить доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА, яка виконуватиме функції відповідального виконавця. Метою проєкту є розроблення комплексної дорожньої карти адаптації системи громадського здоров’я,

ЧЛЕН КОМАНДИ ПРОЄКТУ ЖАН МОНЕ ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО НОВОГО ПРОЄКТУ З АДАПТАЦІЇ СИСТЕМИ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
Наприкінці грудня 2024 року стало відомо, що команда проєкту «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» отримала фінансування на його реалізацію впродовж 2025-2027 рр. У складі команди член команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летунровська, яка

Стажування у Празі: міжнародна співпраця задля сталого розвитку в рамках проєкту Жан Моне
Доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету та член команди реалізаторів проєкту Жан Моне Анна Росохата успішно завершила тижневе стажування в Чеському університеті природничих наук (Czech University of Life Sciences Prague, CZU). Стажування відбулося на Факультеті тропічних аграрних наук і було спрямоване на дослідження сталого управління відходами, поведінкових аспектів споживачів у процесі сортування,