Новини кафедри маркетингу

Здорова поведінка – це модна тенденція чи необхідність? Проведення воркшопу у рамках PROactive week “Healthy behavior – healthy consumption
19 жовтня відбувся другий захід активного тижня “Healthy behaviour – healthy consumption”. Зустріч пройшла у вигляді воркшопу на тему “Здорова поведінка – це модна тенденція чи необхідність?” Саме це запитання було поставлене учасникам на початку зустрічі. Після виступу спікера кожен бажаючий мав можливість висловити свою думку стосовно даного твердження у

НОВИЙ ХВИЛЮЮЧИЙ ДОСВІД ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: СТІКЕРИ НА TELEGRAM – ВІД ІДЕЇ ДО ДИЗАЙНУ
Усі бажаючі та прихильники маркетингу та Telegram мали неймовірну можливість взяти участь у заході, що пройшов 18 жовтня о 13:00 в рамках проєкту кафедри маркетингу “Будь експертом з невгамовними“. До тренінгу “Стікери на Telegram: від ідеї до дизайну” нас доєдналися як школярі з м. Суми та Сумської області, так і

Проведення круглого столу в рамках реалізації PROactive week “Healthy behavior – healthy consumption”
В рамках проведення активного тижня “Здорова поведінка – Здорове споживання” 17 жовтня відбувся круглий стіл на тему “Сучасні виклики епохи надмірного споживання”.Участь взяли студенти та викладачі Сумського державного університету (м. Суми), Конотопського індустріального-педагогічного фахового коледжу СумДУ (м. Конотоп), НТУ КПІ ім. Ігоря Сікорського (м. Київ).Під час круглого столу було визначено

Продовжуємо поширювати інформацію про проєкт
Реалізатори проєкту з метою дисемінації передового та інноваційного досвіду Європейського Союзу щодо здорової поведінки та мотивації суспільства здійснили дослідження та оприлюднила його на виступі 3-ї Міжнародної міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти» (14-15 жовтня 2023 р., Лондон, Великобританія). Так, Росохата Анна разом

ВІТАЄМО ОЛЕКСІЯ ЛЮЛЬОВА З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Бажаємо невгамовної енергії та сил для підкорення нових вершин! Хай Ваше інноваційне мислення сприяє реалізації найсміливіших задумів та планів!

ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА СМАРТ ДИЗАЙН: МАРКЕТОЛОГИ ВИВЧАЮТЬ СУЧАСНИЙ ДОСВІД
12 жовтня 2023 року на базі філії кафедри було проведено практичне заняття для студентів другого курсу (МК-11, МК-11-2) освітньої програми «Маркетинг». В рамках вивчення дисципліни Marketing Advanced Олег ОЛЕФІРЕНКО, директор підприємства ТОВ «ТЕХНОХІМ» та Тетяна ПІМОНЕНКО розповіли про сучасні тендеції розроблення смарт дизайну продукції. Студенти дізнались про систему контролю якості продукції,

АКТИВНА ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ДИСКУСІЯ ПРО СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МАРКЕТИНГ В ІНТЕРНЕТІ
12 жовтня студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках дисципліни «Торгівельний маркетинг» (викладач Анна РОСОХАТА) долучились до активного онлайн-вебінару на тему: «Соціальні медіа та маркетинг в інтернеті для підприємців”. Захід був організований Агенцією регіонального розвитку Луганської області за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та

НОВА ПЕРЕМОГА НЕВГАМОВНОЇ КАТЕРИНИ ШЕВЧЕНКО
#Невгамовній Катерині Шевченко призначена стипендія Президента України на 1 семестр 2023/2024 н.р.! Лише п’ятьом студентам СумДУ призначена дана стипендія, і серед них – талановита студентка-маркетолог 4 курсу Катерина Шевченко. Катя, вітаємо з ще одним досягненням і бажаємо подальшого невгамовного розвитку та нових особистих і професійних перемог! Про інші досягнення Катерини

МАЙБУТНЄ YOUTUBE І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ЕПОХУ AI
12 жовтня студенти III курсу спеціальності «Маркетинг» в межах дисципліни Марії МІНЧЕНКО “Цифровий маркетинг” відвідали вебінар від Вʼячеслава ЮРЕНКО (Founder 4Limes, Global Remote Staff) «Майбутнє YouTube і соціальних мереж» та отримали унікальну можливість поглибити свої знання у галузі цифрового маркетингу. На заході обговорили ключові питання, пов’язані з майбутнім YouTube та

ТИЖДЕНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПРОСВІТИ У МАРКЕТОЛОГІВ
У жовтні активності в рамках проєкту Jean Monnet набувають обертів. На заняттях із дисципліни «Marketing Research» студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. у рамках дослідження здорових трендів на ринку проаналізували екологічну тенденцію в сфері автомобільної індустрії для електрокарів та гібридних автомобілів: від першого Toyota Prius у 1997

КОНКУРС НА КРАЩИЙ СТІКЕР-ПАК ДЛЯ #DOM
Хей, гайс, час оновити нашого #domchika! А хто зможе краще за всіх зробити дизайн стікерів⁉️ Звісно наші невгамовні студенти та абітурієнти Умови конкурсу наступні: ️ бути підписником нашої сторінки в instagram dom_sumdu; ️ вподобати допис з умовами конкурсу; ️ створити стікер-пак (кількість стікерів : 3); ️ головний герой: #domchik; ️ опублікувати свої стікери у

СВЯТКУЄМО МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА РАЗОМ З DOM
25 жовтня (середа) о 13:30 відбудеться Marketing Quiz від незмінного партнера платформи розумного відпочинку «ГРАЙ!». Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9) Для кого: учні 10-11 класів та студенти. Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за посиланням. Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще . Досконало