Новини кафедри маркетингу

МАРКЕТИНГ ПОЗА АУДИТОРІЯМИ: «ЗАСНОВНИК» НАДИХАЄ
3 жовтня 2025 року відбулася неформальна зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ, присвячена надихаючому кіноперегляду. Цього разу до заходу долучилися студенти 1-го, 2-го та 3-го курсів бакалаврату спеціальності «Маркетинг», а також викладачі кафедри. У центрі уваги був фільм “Засновник” (The Founder), який розповідає історію становлення мережі McDonald’s. Перегляд стрічки про підприємницький дух,

СТАЖУВАННЯ НАТАЛІЇ ЛЕТУНОВСЬКОЇ В ЛАБОРАТОРІЇ ПОВЕДІНКИ СРОЖИВАЧІВ ПОЗНАНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ
Наталія ЛЕТУНОВСЬКА розпочала наукове стажування на базі кафедри комерції та маркетингу (Познанський університет економіки та бізнесу, Польща)

МАЙБУТНІ МАРКЕТОЛОГИ НА ПЕРЕДОВІЙ: УЧАСТЬ У AI MARKETING AUTOMATION DAY
30 вересня 2025 року студенти першого та третього курсів спеціальності “Маркетинг” взяли участь у онлайн-конференції AI Marketing Automation Day від WebPromoExperts. Цей захід став чудовою нагодою для студентів побачити, як базові теоретичні концепції реалізуються на практиці за допомогою штучного інтелекту та автоматизації. Учасники заходу отримали уявлення про ключові тренди, що

5 ПОМИЛОК НОВАЧКІВ У ТАРГЕТІ, ЯКІ ЗЛИВАЮТЬ БЮДЖЕТ
24 вересня 2025 року студенти-маркетологи першого курсу долучилися до практичного вебінару про помилки у таргеті, які зливають бюджет. Захід викликав значний інтерес серед початківців у сфері таргетованої реклами та зібрав велику кількість учасників. Своїм досвідом та професійними секретами поділилася Ольга Поліщук — відома маркетологиня, таргетологиня, підприємиця, а також засновниця Polishchuk

23 вересня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» відвідали гостьову лекцію, організованою ХУУП ім. Л. Юзькова та Українською Асоціацією Маркетингу
23 вересня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» третього курсу в межах дисципліни «Marketing Research» (викладач — Летуновська Н. Є.) відвідали гостьову лекцію, організованою ХУУП ім. Л. Юзькова та Українською Асоціацією Маркетингу. Спікером заходу став Олександр Устьян — експерт із понад 14-річним досвідом, який реалізував рекламні кампанії для більш ніж 500

Щорічне звітування аспірантів кафедри маркетингу
З 12 по 19 вересня відбулось щорічне звітування аспірантів кафедри маркетингу про прогрес у роботі над дисертацією, результати публікаційної активності, виконання навчального плану та апробацію результатів дослідження. Вітаємо аспірантів з проходженням звітної кампанії.

Аспірант кафедри маркетингу СумДУ презентував дебютний детектив «ВБИВСТВО НА ПЕРУНІВ ДЕНЬ»
26 серпня 2025 року у видавництві «Віхола» вийшов дебютний детектив аспіранта кафедри маркетингу СумДУ Павла Пігуля – «Вбивство на Перунів день». Робота над книгою тривала понад шість років – від перших ідей у 2018-му до завершення у 2024-му. За цей час Павло закінчив магістратуру і продовжує навчання в аспірантурі за

НОВИЙ КУРС «GENDER ECONOMICS» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МАРКЕТОЛОГІВ
З 8 вересня 2025 року стартує курс «Gender Economics», організований у співпраці з CERGE-EI Foundation (Чехія). Лекції буде проводити професорка Ардіана Гаша (Університет Приштини, Албанія), яка є провідною експерткою у сфері гендерної економіки та соціально-економічної рівності. Від СумДУ курс буде супроводжувати професорка Олена Чигрин. Програма включатиме як теоретичні лекції, так

ПРО НАВЧАННЯ У ВІЛЬНЮСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ В РАМКАХ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
Своїми враженнями щодо академічної мобільності ділиться студент 3 курсу Андрій АРУШАНЯН: “Навчання у Вільнюсі дало мені можливість по-новому подивитися як на формат освіти, так і на саму спеціальність, за якою я навчаюся. Якщо коротко – більше практики, менше теорії. Було багато завдань, де потрібно підготувати аналіз, зробити презентацію чи розібрати

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ СУМДУ ПЕРЕМОГЛА НА ДВОХ ФРОНТАХ
Кафедра маркетингу СумДУ відзначилася значними досягненнями у 2024 році, здобувши одразу дві нагороди за результатами своєї діяльності. Зокрема, кафедра посіла друге місце в номінації «Кращі кафедри університету за результатами міжнародної діяльності у 2024 році» (у конкурсі «Кращий підрозділ за міжнародною діяльністю у 2024 році»). Окрім того, кафедра маркетингу також виборола

МАРКЕТОЛОГИ СЕРЕД ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ “МОЛОДІ ВЧЕНІ СУМДУ-2025”
З нагоди Дня науки та з метою підтримки активної наукової діяльності молодих вчених, за результатами конкурсу «Кращі молоді вчені СумДУ 2025 року» дипломами лауреатів конкурсу нагороджено викладачів кафедри маркетингу. Завідувачка кафедри Тетяна ПІМОНЕНКО та доцентка кафедри Наталія ЛЕТУНОВСЬКА отримали дипломи як кращі молоді вчені СумДУ серед докторів наук. У номінації

УСПІШНИЙ ЗАХИСТ БАКАЛАВРСЬКИХ: МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ ГОТОВІ ДО ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ
Протягом 16–26 червня 2025 року, на кафедрі маркетингу СумДУ панувала атмосфера напруженої, але плідної роботи. Саме в цей період відбулися захисти бакалаврських робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Випускники презентували свої дослідження, що охоплюють широкий спектр актуальних та інноваційних напрямків сучасного маркетингу, зосереджуючись на розробці