Новини кафедри маркетингу

ПРОДАЖІ НА ДОВІРІ: ФІЛОСОФІЯ УСПІШНОГО БРЕНДУ ВІД ОЛЬГИ ФІНКІЛЬШТЕЙН
17 жовтня 2025 року для студентів-маркетологів 1 та 2 курсів відбулася лекція з практиком – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею бренду професійної косметики та засобів жіночої гігієни. Спікерка детально зупинилася на реальних викликах, з якими стикаються підприємці при створенні та просуванні власного бренду, відверто розповіла про те, що справді працює, а що

ЛОБ 2025: ЛЮДЯНІСТЬ У БІЗНЕСІ ТА ЕНЕРГІЯ ВЗАЄМНОГО ІНТЕРЕСУ
13–17 жовтня 2025 року студенти-маркетологи долучилися до масштабної онлайн-конференції «Лабораторія онлайн бізнесу» від освітньої компанії Genius Space. Цьогорічний захід, як завжди, відзначився насиченою програмою та зірковим складом спікерів, серед яких були: Олексій Дурнєв (відомий український телеведучий, блогер та шоумен), Олесь Тимофєєв (засновник Genius Space), Олег Гороховський (співзасновник Monobank) та багато

ОЛЕКСІЙ ДУРНЄВ: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ КОНТЕНТ НА БІЗНЕС І ЗАЛИШИТИСЬ СОБОЮ
Студенти спеціальності «Маркетинг» (дисциплін: “Маркетингові комунікації“, викл. Яна КРИВИЧ, “Управління клієнтським досвідом“, викл. Євгенія ЗЯБІНА) продовжують знайомитися з історіями успішних українських підприємців у межах Лабораторії онлайн бізнесу 2025 від Genius. Олексій Дурнєв – засновником YouTube-каналу з аудиторією понад 1,39 млн підписників, підприємцем та креатором, який перетворив контент на повноцінний бізнес.

ЯК БУДУВАТИ ВЕЛИКІ ПРОЄКТИ В КРИЗУ: СТУДЕНТИ МАРКЕТИНГУ НАДИХНУЛИСЯ ДОСВІДОМ ЛІДЕРІВ БІЗНЕСУ
15 жовтня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» у межах вивчення дисципліни «Ризикологія» (викладач – Яна КРИВИЧ), долучилися до онлайн-конференції ЛОБ (Лабораторія онлайн бізнесу) — події, що об’єднує практиків, лідерів думок та майбутніх фахівців сфери бізнесу. Учасники мали змогу прослухати надзвичайно мотивуючий виступ CEO Superhumans Center Ольги Руднєвої, , яка поділилася

ENJOY THE WOOD: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД, ЯКИЙ ПІДКОРИВ СВІТ
У межах навчальних заходів для студентів спеціальності «Маркетинг» (дисципліни «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», «Маркетингова товарна політика») відбулася зустріч із Ігорем Фостенком, співзасновником бренду Enjoy The Wood – компанії, що перетворила сімейну майстерню на бізнес, відомий у 89 країнах світу. Тема виступу – «Правила успішних продажів по всьому світу. Як український

FORBES HEALTH 2025: НА ПЕРЕТИНІ БІЗНЕСУ І МЕДИЦИНИ
10 жовтня 2025 року викладачі кафедри маркетингу та студенти БіЕМ мали унікальну можливість долучитися до значущої події у світі бізнесу та охорони здоров’я – конференції Forbes Health.

МАРКЕТИНГ ПОЗА АУДИТОРІЯМИ: «ЗАСНОВНИК» НАДИХАЄ
3 жовтня 2025 року відбулася неформальна зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ, присвячена надихаючому кіноперегляду. Цього разу до заходу долучилися студенти 1-го, 2-го та 3-го курсів бакалаврату спеціальності «Маркетинг», а також викладачі кафедри. У центрі уваги був фільм “Засновник” (The Founder), який розповідає історію становлення мережі McDonald’s. Перегляд стрічки про підприємницький дух, інноваційність

СТАЖУВАННЯ НА БАЗІ ЛАБОРАТОРІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ПОЗНАНІ
Наталія ЛЕТУНОВСЬКА розпочала наукове стажування на базі кафедри комерції та маркетингу (Познанський університет економіки та бізнесу, Польща)

МАЙБУТНІ МАРКЕТОЛОГИ НА ПЕРЕДОВІЙ: УЧАСТЬ У AI MARKETING AUTOMATION DAY
30 вересня 2025 року студенти першого та третього курсів спеціальності “Маркетинг” взяли участь у онлайн-конференції AI Marketing Automation Day від WebPromoExperts. Цей захід став чудовою нагодою для студентів побачити, як базові теоретичні концепції реалізуються на практиці за допомогою штучного інтелекту та автоматизації. Учасники заходу отримали уявлення про ключові тренди, що

МАЙБУТНІ МАРКЕТОЛОГИ ДОСЛІДЖУЮТЬ УРОКИ КІПРУ ДЛЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ШЛЯХУ УКРАЇНИ
У кінці вересня 2025 року відбулося офіційне підбиття підсумків Всеукраїнського конкурсу наукових праць «Lessons from Cyprus for Ukraine’s Path to the European Union», ініційованого Посольством України в Республіці Кіпр у партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та Навчально-науковим інститутом міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка.

5 ПОМИЛОК НОВАЧКІВ У ТАРГЕТІ, ЯКІ ЗЛИВАЮТЬ БЮДЖЕТ
24 вересня 2025 року студенти-маркетологи першого курсу долучилися до практичного вебінару про помилки у таргеті, які зливають бюджет. Захід викликав значний інтерес серед початківців у сфері таргетованої реклами та зібрав велику кількість учасників. Своїм досвідом та професійними секретами поділилася Ольга Поліщук — відома маркетологиня, таргетологиня, підприємиця, а також засновниця Polishchuk

ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ВІД ХУУП ІМ. Л. ЮЗЬКОВА ТА УАМ
23 вересня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» третього курсу в межах дисципліни «Marketing Research» (викладач — Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) відвідали гостьову лекцію, організованою ХУУП ім. Л. Юзькова та Українською Асоціацією Маркетингу. Спікером заходу став Олександр Устьян — експерт із понад 14-річним досвідом, який реалізував рекламні кампанії для більш ніж 500 бізнесів