Новини кафедри маркетингу

СЕКРЕТИ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ТА ЗБОРУ СЕМАНТИКИ ВІД SERPSTAT
11 листопада 2024 року експерт компанії Serpstat провів третю лекцію для студентів-маркетологів. Цього разу увага була зосереджена на актуальних питаннях контент-маркетингу та збору семантики за допомогою SERPSTAT. Спікер заходу, Олег Саламаха, детально розкрив ключові аспекти створення якісного та релевантного контенту. У своїй доповіді він торкнувся таких тем, як: дослідження ключових

SERPSTAT ДЛЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ
7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації. Дізналися багато цікавого про: ключові елементи контент-маркетингу; як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці; основні типи контенту та воронку контент-маркетингу; основи SEO для контент-маркетологів; можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів. Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати

ПРО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ І ОСНОВИ SEO ВІД SERPSTAT
5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу. Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO. Спікер заходу – Олег Саламаха, один з найвидатніших особистостей у світі веб-дизайну та розробки, розповів про: основні складові інтернет-маркетингу; розроблення стратегії та планування інтернет-маркетингу; аналіз цільової аудиторії та

МАРКЕТИНГ В МЕДІА НА ПРИКЛАДІ “ЦУКРУ”
1 листопада 2024 року відбулася відкрита лекція за участю Дар’ї Приходченко, директора з маркетингу онлайн-видання світлої сторони міста Суми – “Цукр“. Дар’я розповіла про: співпрацю з “BANDA Agency”; відсутність клієнтів як головну проблему більшості компаній; обізнаність як базову потребу людини, що дає їй безпеку; роль блогерів в донесенні інформації до читача;

Завершення навчального курсу «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики»
У жовтні 2024 року завершилося вивчення курсу «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики» для студентів Сумського державного університету у рамках модуля Жана Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)За цим курсом навчалися більше ніж 50 студентів різних спеціальностей та освітніх рівнів. Курс був не лише теоретичним,

Зустріч інституту економічних досліджень 2024: дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні
29-30 жовтня жовтня керівник проєкту Людмила Сагер взяла участь у 3-тій щорічній конференції “Зустріч інституту економічних досліджень 2024” (Смоленіце, Словаччина). Конференцію було присвячено обговоренню соціально-економічних наслідків екологічних викликів, економічного розвитку країн ЄС, зростанню інфляції та цін, регіонального економічного моделювання та розвитку, економічних впливів старіння населення, фінансової стабільності у країнах ЄС

Слідувати або не слідувати модним тенденціям чи про Цілі сталого розвитку та як звичайні споживачі можуть зробити довкілля кращим
27 жовтня у рамках святкування 79-річчя створення ООН у штаті Пенсильванія учасниця Модулю Jean Monnet «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летуновська відвідала захід, присвячений підтримці виконання 17 Цілей сталого розвитку. Цього року тематика зустрічі була сфокусована на обговоренні виконання Цілі 12, а саме відповідального споживання та

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!
З Днем маркетолога! Бажаємо успішного просування, правильного контролю та аналізу, особистого щастя та море життєвого задоволення. А ще багато креативних ідей, цікавих проєктів, неймовірних вражень та задоволення від кожного дня!

НЕФОРМАЛЬНА ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ СУМСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕЖДУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
18 жовтня 2024 року кафедру маркетингу ННІ БіЕМ СумДУ відвідали викладачі та студенти 1-2 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Сумського фахового коледжу економіки і торгівлі. Під час зустрічі у невимушеній атмосфері говорили про особливості навчання та працевлаштування за спеціальністю 075 «Маркетинг». Цікавим доповненням зустрічі

КЛАСТЕРНИЙ СЕМІНАР ЗА НАПРЯМОМ ЖАН МОНЕ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+
Виконавиці проєкту Людмила САГЕР та Наталія ЛЕТУНОВСЬКА 15 жовтня 2024 р. взяли участь Кластерному семінарі за напрямом Жан Моне Програми ЄС Еразмус+ «Вивчення та поширення європейських студій в Україні: успішні практики, виклики та перспективи», організованому Національним Еразмус+ офісом в Україні в межах #ErasmusDays 2024. Метою заходу було не тільки забезпечення синергії та співпраці між

ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ОЛЕКСІЯ ЛЮЛЬОВА
Вітаємо з Днем народження! Бажаємо втілення невгамовних ідей та мрій, великих досягнень в роботі, гучних перемог у житті. Нехай Ваше життя завжди обирає курс успіху, процвітання та щастя.

ГУМОР ВИРІШУЄ ВСЕ АБО ЯК З ПРОБЛЕМИ ЗРОБИТИ ІНФОПРИВІД
11 жовтня 2024 року студенти-маркетологи першого та другого курсів бакалаврату отримали чудову можливість поспілкуватися з Дарією СТЕЦЕНКО, директоркою спортивного клубу PAPA GYM та Юлією Шафорост, менеджеркою рекламних комунікацій PAPA GYM. Під час зустрічі Дарія та Юлія поділилися своїми секретами: чому успіх не залежить від оцінок; як будувати довірливі стосунки з