SERPSTAT ДЛЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації.

Дізналися багато цікавого про:

  • ключові елементи контент-маркетингу;
  • як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці;
  • основні типи контенту та воронку контент-маркетингу;
  • основи SEO для контент-маркетологів;
  • можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів.

Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати Serpstat як шукати ключові слова, враховувати тренди ринку, використовувати пошукові підказки для формування свого контенту та ін.

Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін "Marketing Advanced" (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), "Управління клієнтським досвідом" (викл. Євгенія ЗЯБІНА), "Цифровий маркетинг" (викл. Марія МІНЧЕНКО), "Стратегічний маркетинг-менеджмент" (викл. Олена ЧИГРИН), "Partnership Marketing"  (викл. Лілія ХОМЕНКО).

Далі буде…