МАРКЕТИНГОВИЙ ЦЕНТР Сумду

простір для реалізації креативних ідей

Завдання та функції Центру

Здійснення аналізу та надання консультаційних послуг з питань:
 
  • маркетингової політики університету та його структурних підрозділів, спрямованої на досягнення освітніх, наукових, соціальних, культурних цілей;
  • іміджевої, маркетинг-орієнтованої профорієнтаційної та рекламно-інформаційної діяльності університету та його структурних підрозділів;
  • розроблення та реалізації маркетингової стратегії, брендової продукції, рекламних текстів, плакатів, проспектів, каталогів, буклетів, забезпечення наочності і доступності реклами.

Розроблення цільових маркетингових програм і планів по їх реалізації за напрямами діяльності та для окремих структурних підрозділів.

Розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності впровадження маркетингових
заходів за визначеними якісними критеріями та кількісними показниками.

Проведення маркетингових досліджень, надання консультативних, діагностичних, інформаційно-аналітичних послуг, навчання, організація семінарів, тренінгів тощо на замовлення сторонніх юридичних та фізичних осіб.

Залучення талановитої молоді з числа студентів університету до виконання завдань Центру з метою їх практико-орієнтованої підготовки.

Виконання науково-дослідних робіт, наукових грантів та проектів на замовлення сторонніх фізичних та юридичних  осіб.

Наші послуги

SEO просування сайту

Роботи з текстовим контентом

Робота та запуск автоворонок продажів

Роботи щодо визначення ефективності реалізації рекламних компаній

SMM

Роботи по створенню, запровадженню та підтримці чат-ботів

Таргетинг

Роботи щодо формування окремих елементів стилю

Команда Центру

0703_6

Каріна Набока

Студентка 1-го курсу, Спеціальність, “Маркетинг”
0703_5

Анастасія Назаренко

Студентка 2 курсу, Спеціальність “Маркетинг”, Проект: Університетська клініка СумДу
0703_11

Іван Сідельник

Студент 1-го курсу, Спеціальність “Маркетинг”
09.03_12

Валерія Корощенко

Студентка 3 курсу, Спеціальність ” Маркетинг”