СТАРТ PROACTIVE WEEK "HELTHY BEHAVIOR - НEALTHY CONSUMPTION"

Уже 16 жовтня стартує наш щорічний PROactive week під назвою "Здорова поведінка - Здорове споживання". Цього року на учасників чекають круглий стіл з обговоренням питань надмірного споживання (17.10.2023), воркшоп із напрацювання навичок здорової поведінки за участю практикуючої майнд-тренерки (18.10.2023), лекція-дискусія з питань health-відповідальності по відношенню до себе та оточуючих (20.10.2023).

Нагадаємо, що дані заходи спрямовані на поширення європейських цінностей згуртованості та здорового розвитку територій.
За результатами кожен учасник отримає сертифікат.
Тож зареєструйтесь, отримайте посилання для участі і приєднуйтесь до нас. 
Обіцяємо, що буде цікаво.

Дисемінація результатів проєкту на міжнародній конференції

26-29 вересня 2023 року керівниця проєкту Людмила Сагер взяла участь у конференції «Соціальний розвиток до цінностей Етика-Технології-Суспільство» (Польша). На конференції відбулося обговорення питань зеленої економіки, сталого розвитку, економічної безпеки, правових та етичних аспектів впровадження інноваційних та екологічних інновацій, розвитку когнітивних технологій та застосування штучного інтелекту в економіці та суспільстві.
В рамках дисемінації результатів проєкту також відбулося обговорення питання важливості розповсюдження принципів політики згуртованості, у т.ч. задля формування інклюзивного розвитку економіки та подолання негативного впливу кризових факторів.

ПРОБЛЕМНА ЛЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ЗДОРОВОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ЧИ ПОТРІБНА СМАРТ-СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ НЕЦЕНТРАЛЬНИМ РЕГІОНАЛЬНИМ ОДИНИЦЯМ КРАЇНИ

Цей тиждень завершився лекцією від к.е.н., доцента кафедри маркетингу Летуновської Наталії, що є частиною комплексного курсу в рамках реалізації проєкту Жан Моне «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики». Лекція стосувалася питань моделей економічного зростання регіонів із акцентуванням уваги на особливостях моделі здорової смарт-спеціалізації як інноваційного виду регіонального розвитку, що набуває актуальності в умовах домінування парадигми необхідності забезпечення рівномірності динаміки розвитку територій. Найбільшу ж зацікавленість у цьому питанні викликають саме регіональні системи. Лектором було підкреслно, що в сьогоднішніх умовах важливою є не лише стабілізація темпів економічного розвитку та збереження довкілля, а ще й забезпечення рівних можливостей для реалізації людського розвитку певних регіонів, що можливо виразити, перш за все, через рівні можливості до забезпечення здоров’я, розвитку особистості, культури. Лекція викликала жваву дискусію, у рамках якої студенти виклали свої міркування щодо шляхів забезпечення рівномірного розвитку різних територій країни, як центральних, так і периферійних, а також висловили думку щодо проблем соціального характеру, зокрема в сфері охорони здоров’я, які присутні в регіонах, де вони проживають та навчаються.

ПРОБЛЕМНА ЛЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ЗДОРОВОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ЧИ ПОТРІБНА СМАРТ-СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ НЕЦЕНТРАЛЬНИМ РЕГІОНАЛЬНИМ ОДИНИЦЯМ КРАЇНИ


Цей тиждень завершився лекцією від к.е.н., доцента кафедри маркетингу Летуновської Наталії, що є частиною комплексного курсу в рамках реалізації проєкту Жан Моне «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики». Лекція стосувалася питань моделей економічного зростання регіонів із акцентуванням уваги на особливостях моделі здорової смарт-спеціалізації як інноваційного виду регіонального розвитку, що набуває актуальності в умовах домінування парадигми необхідності забезпечення рівномірності динаміки розвитку територій. Найбільшу ж зацікавленість у цьому питанні викликають саме регіональні системи. Лектором було підкреслено, що в сьогоднішніх умовах важливою є не лише стабілізація темпів економічного розвитку та збереження довкілля, а ще й забезпечення рівних можливостей для реалізації людського розвитку певних регіонів, що можливо виразити, перш за все, через рівні можливості до забезпечення здоров’я, розвитку особистості, культури.

ВІДПОВІДАЛЬНЕ СПОЖИВАННЯ ТА ВІДНОШЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я: ІНСТРУМЕНТИ ПРОМОЦІЇ ПРАВИЛЬНОГО РАЦІОНУ ХАРЧУВАННЯ СЕРЕД МОЛОДІ

Цього тижня доцент кафедри маркетингу, к.е.н. Летуновська Наталія провела одну лекцію із циклу занять «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», яка була присвячена питанням промоції здорового споживання серед населення, зокрема молоді у віці від 18 до 25 років. Разом зі студентами було організовано дискусію з питань дієвості окремих інструментів маркетингового просування ідеї відповідального споживання корисної їжі, такої як фрукти та овочі, для формування правильного раціону харчування серед найбільш активної частини населення країни, які також є важливими інфлюенсерами думок в усьому суспільстві. Обговорення проблематики дало можливість виявити важливі та цікаві інсайти щодо найбільш ефективних інструментів маркетингу впливу на цільову аудиторію для формування стійких харчових звичок серед молоді.

Дисемінація результатів проекту на Міжнародній науковій онлайн конференції «Інновації, соціальні та економічні виклики»

Реалізаторка проєкту к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу Росохата Анна разом із студентами бакалаврату спеціальності «Маркетинг» Шевченко Катериною, та Казиміровою Веронікою підготували виступи та успішно презентували їх на Міжнародній науковій онлайн конференції «Інновації, соціальні та економічні виклики» (Суми, 23-24 травня 2023 р.). Доповіді були на теми: «Аналіз системи управління відходами в Швеції» та «Популяризація сортування побутових відходів в Україні». Розкриті питання є актальними та цікавими для суспільства, а запропоновані, на основі проведених досліджень підходи щодо покращення ситуації в Україні на основі Європейського досвіду у розрізі досліджуваної тематики, дають перспективи для подальших досліджень та поширення знань щодо цього. За результатами виступів були подані тези доповідей до збірника наукових праць конференції.

НОВІ ЗНАННЯ В СУМІЖНИХ ГАЛУЗЯХ ПРО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ: СЕМІНАР ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ АЛКОГОЛЮ НА ВІЗУАЛЬНЕ СПРИЙНЯТТЯ

Доцент кафедри маркетингу Наталія Летуновська взяла участь у науковому семінарі, організованому Інститутом громадського здоров’я Університету Ліверпулю, який проводив PhD, старший викладач Алексіс Макін, який є фахівцем у сфері нейродосліджень, які присвячені аналізу роботи людського мозку щодо сприйняття ним візуальної симетрії під впливом різних факторів. Зокрема на цьому семінарі було приділено увагу впливу вживання алкоголю на візуальне сприйняття мозком інформації. Результати досліджень викликали жвавий інтерес з боку аудиторії та активну дискусію. Участь у цьому заході дала неоціненний досвід та натхнення на проведення досліжень у суміжних сферах діяльності та сформувала усвідомлення того, що наука про здоров’я має необмежене коло питань, які науковцям та практикам ще належить вирішити.

ДИСЕМІНАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЄКТУ НА МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

Реалізаторка проекту - модуля Ж.Моне "HEPE4U" Анна Росохата поділилась напрацюваннями в рамках міжнародної науково-практичної конференції «Економіка, фінанси, облік, менеджмент і право в Україні та світі», яка відбулась 23 травня 2023 р. в м. Ізмаїл, Україна. Матеріали та участь готувала разом із студентом  3-го курсу спеціальності «Маркетинг» групи ЕН-03/1мк Глібом Усович. Для дисемінації результатів було проведено та формалізовано аналітичне долідження на тему «Potential of «waste to energy» solutions in Ukraine» в рамках секції конференції «Екологічна економіка і сталий розвиток».

СЕМІНАР ПРО ПРОДУКТИВНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ ТА СТАЛІ Й ЗДОРОВІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Члени команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летуновська та Анна Росохата розпочали стажування в Університеті Ліверпулю (Великобританія). На початку липня відбулася низка зустрічей з колегами-науковцями Інституту громадського здоров’я та Школи менеджменту. Також Наталія та Анна відвідали лекцію д-ра Офера Мінца, завідувача кафедри маркетингу Бізнес-школи Технологічного університету Сіднею (Австралія) про роль маркетингу в період пандемії COVID-19 та розроблення ефективних маркетингових стратегій, орієнтуючись на його продуктивність.

РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ: ВІДПОВІДАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ

У березні доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена серія лекційних занять та практичних занять з питань започаткування та розвитку бізнесу регіонального значення для студентів-маркетологів заочної форми навчання. Дискусійними в ході цих занять були такі аспекти, як цільова спрямованість бізнесу, питання концентрації уваги на певній групі стейкхолдерів при просуванні місцевого бізнес-проєкту та методологія вдалого складання бізнес-плану такого роду бізнесу. Увага була приділена прикладам розвитку бізнесу в сфері виробництва здорових снеків, сумському виробнику «Доброїж», відомим українським брендам корисних продуктів харчування. Ці заняття стали підґрунтям для вибору студентами їх курсових проєктів у рамках вивчення дисципліни «Business Planning» та успішного їх захисту.

БУТИ «ECO-FRIENDLY»

06 червня 2023 року для студентів спеціальності «Громадське здоров’я» групи ГР-001 в рамках дисципліни «Маркетинг та комунікація медичних та соціальних закладів» (викладач Лілія Хоменко) була проведена цікава та корисна презентація на тему «Тренд сьогодення: Eco-friendly».
Головним спікером заходу була керівник проєкту модуля Жана Моне "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine"  (the project No. 101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) Людмила Сагер.
Під час заняття були розглянуті наступні питання:
•  життя в стилі eco-friendly як прояв дбайливого ставлення до навколишнього середовища;
•  перші кроки на шляху Eco-friendly та звички просунутого рівня;
•  погляд на шопінг та стиль життя з позиції екологічного ставлення;
•  Еco-friendly бренди та організації в Україні та світі.
Захід виявився надзвичайно цікавим та змусив замислитися над своїми звичками та переконаннями.

ЧЛЕН КОМАНДИ ПРОЄКТУ ЖАН МОНЕ «HEALTHY ECONOMY AND POLICY: VALUES FOR UKRAINE» ДОЄДНАЛАСЯ ДО ОЗДОРОВЧОГО ТРЕНІНГУ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ

Зима 2023 року завершилася для члена команди проєкту Наталії Летуновської неординарним та захоплюючим тренінгом у рамках міжнародного проєкту «Україна без хронічного болю», організованого Інтегративною лабораторією iPanLAB Хайфського університету (Ізраїль) та освітньою платформою DoctorThinking (Україна). 26 лютого спікери доктор Павло Гольдштейн та відомий коучер Юлія Затуловськи познайомили учасників тренінгу з основними тенденціями в сфері науки про біль (уявіть тільки, що близько 20-30% світового населення страждає від хронічного болю, а в Україні таких людей 60%) та з системним підходом до розуміння болю в тілі. Проєктом передбачену серію онлайн-семінарів впродовж березня-квітня, у яких Наталія візьме участь, а також як один із учасників команди вона долучиться до проведення наукового дослідження з питань виявлення чинників, які впливають на виникнення стресу та болісних відчуттів в українців.

КРЕАТИВНІ ІДЕЇ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЄКТУ ЗДОРОВИХ ПРОДУКТІВ: НЕВГАМОВНИМ МАРКЕТОЛОГАМ УСЕ ПІД СИЛУ

Наприкінці навчального року як підсумок набутих навичок та знань з планування та стратегічного розвитку бізнесу к.е.н., доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена онлайн-зустріч зі студентами-бакалаврами у рамках заняття-дискусії з питань здорового підходу та соціальної відповідальності бізнесу в Україні та за кордоном. Студенти разом з викладачем обговорили переваги та недоліки реалізації таких проєктів, поділилися своїми знаннями щодо діяльності аналогічних компаній та брендів, що концентруються у своїй політиці просування за здоров’я-центричних особливостях своєї продукції. І, звісно, як же могло обійтися без творчого підходу, адже заняття завершилося презентацією власних розробок студентів щодо маркетингового просування бізнесу в здоровому сегменті з використанням Brainstorming та Spider Diagram інструментарію.

РЕАЛІЗУЄМО ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ В МАЛИХ ГРУПАХ

Для більш глибокої та ефективної роботи по реалізації завдань проекту реалізатори вирішили у лютому 2023 попрацювати із студентами та молоддю в малих групах у вигляді семінарів, де кожний учасників міг виступити та висловити свою думку. Дисемінація ідей проекту знайшла своє відображення 16 лютого в рамках дисципліни «Маркетинг послуг», де студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» зробили справжні змагання на знання основних засад клієнто-орієнтованого бізнесу та сервісу.