РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ: ВІДПОВІДАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ

У березні доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена серія лекційних занять та практичних занять з питань започаткування та розвитку бізнесу регіонального значення для студентів-маркетологів заочної форми навчання. Дискусійними в ході цих занять були такі аспекти, як цільова спрямованість бізнесу, питання концентрації уваги на певній групі стейкхолдерів при просуванні місцевого бізнес-проєкту та методологія вдалого складання бізнес-плану такого роду бізнесу. Увага була приділена прикладам розвитку бізнесу в сфері виробництва здорових снеків, сумському виробнику «Доброїж», відомим українським брендам корисних продуктів харчування. Ці заняття стали підґрунтям для вибору студентами їх курсових проєктів у рамках вивчення дисципліни «Business Planning» та успішного їх захисту.