КРЕАТИВНІ ІДЕЇ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЄКТУ ЗДОРОВИХ ПРОДУКТІВ: НЕВГАМОВНИМ МАРКЕТОЛОГАМ УСЕ ПІД СИЛУ

Наприкінці навчального року як підсумок набутих навичок та знань з планування та стратегічного розвитку бізнесу к.е.н., доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена онлайн-зустріч зі студентами-бакалаврами у рамках заняття-дискусії з питань здорового підходу та соціальної відповідальності бізнесу в Україні та за кордоном. Студенти разом з викладачем обговорили переваги та недоліки реалізації таких проєктів, поділилися своїми знаннями щодо діяльності аналогічних компаній та брендів, що концентруються у своїй політиці просування за здоров’я-центричних особливостях своєї продукції. І, звісно, як же могло обійтися без творчого підходу, адже заняття завершилося презентацією власних розробок студентів щодо маркетингового просування бізнесу в здоровому сегменті з використанням Brainstorming та Spider Diagram інструментарію.