Для більш глибокої та ефективної роботи по реалізації завдань проекту реалізатори вирішили у лютому 2023 попрацювати із студентами та молоддю в малих групах у вигляді семінарів, де кожний учасників міг виступити та висловити свою думку. Дисемінація ідей проекту знайшла своє відображення 16 лютого в рамках дисципліни «Маркетинг послуг», де студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» зробили справжні змагання на знання основних засад клієнто-орієнтованого бізнесу та сервісу.
Так, вони створювали та розв’язували кросворди і у розрізі заданої тематики активно обговорювали альтернативи гуманної, здорової поведінки представників усіх ланок економічної та господарської діяльності. Окрім того, обговоренню підлягали теми прийняття рішень, які стосуються розвитку української економіки з огляду на європейські цінності і досвід; рішень, які в перспективі зможуть дати позитивний накопичувальний ефект як для економіки, так і для суспільства в цілому.