Цього тижня доцент кафедри маркетингу, к.е.н. Летуновська Наталія провела одну лекцію із циклу занять «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», яка була присвячена питанням промоції здорового споживання серед населення, зокрема молоді у віці від 18 до 25 років. Разом зі студентами було організовано дискусію з питань дієвості окремих інструментів маркетингового просування ідеї відповідального споживання корисної їжі, такої як фрукти та овочі, для формування правильного раціону харчування серед найбільш активної частини населення країни, які також є важливими інфлюенсерами думок в усьому суспільстві. Обговорення проблематики дало можливість виявити важливі та цікаві інсайти щодо найбільш ефективних інструментів маркетингу впливу на цільову аудиторію для формування стійких харчових звичок серед молоді.