У сучасному бізнес-середовищі, де глибоке розуміння потреб споживачів відіграє ключову роль у досягненні успіху, Behavioural Lab пропонує інноваційні інструменти для проведення маркетингових досліджень та аналітики поведінки споживачів. Спеціалізуючись на передових cognitive та eye tracking технологіях від відомих брендів (Pupill Labs, Tobii, iMotions та інші) Behavioural Lab надає Вашому бізнесу детальний аналіз та розуміння того, як споживачі сприймають Ваші продукти та послуги. Використання цих інсайтів дозволить Вам оптимізувати маркетингові стратегії та підвищити ефективність реклами, забезпечуючи максимальну віддачу від інвестицій у маркетинг і зміцнюючи зв’язок із вашою цільовою аудиторією.
Прогнозуйте та підвищуйте ефективність реклами Ваших продуктів та послуг:
– дослідження сприйняття споживачами реклами (різними каналами комунікації) через інструменти Нейромаркетингу.
Зрозумійте, чого хочуть Ваші клієнти, та знайдіть ідеальний дизайн упаковки та розміщення товарів на полицях:
– дослідження сприйняття
споживачам упаковки;
– тестування сприйняття
споживачами розташування
товару на полицях;
– дослідження поглядів
споживачів у точках продажу.
Наскільки сильний Ваш бренд? Мозок робить зростання бренду вимірюваним та керованим:
– відстеження ефективності сприйняття споживачами Вашого бренду.
Отримайте уявлення про підсвідомі перешкоди до конверсії Ваших користувачів на всьому їх шляху:
– тестування юзабіліті web-сайту/сторінки
– оптимізація конверсії web-сайту/сторінки
Stationary та Mobile Eye Tracking забезпечує точне та реалістичне розуміння того, куди споживачі спрямовують свій погляд під час взаємодії з Вашими маркетинговими комунікаціями, дозволяючи вам точно налаштовувати ваші стратегії для досягнення максимального впливу. Основні параметри: погляд; елементи/простір, які викликають зацікавленість; тривалість фіксації погляду.
Electrocardiography дозволяє зрозуміти емоції споживача взаємодіючі з об’єктом дослідження через аналіз даних щодо ритму биття серця (інтенсивність, послідовність, зміна швидкості). Можливі напрями використання: визначення реакції на освітні матеріали; тестування видів упаковки; дослідження аудіовізуальних ефектів в ігровому процесі; прогнозування поведінки водія в автоматизованих автомобілях тощо.
Програмне забезпечення
У своїй роботі ми виокристовуємо програмне забезпечення, що дозволяє проаналізувати рух очей, реакції споживачів, биття їх сердця, візуалізувати дані дослідження, побудувати heatmap, а саме: Tobii Pro Studio, Tobii Pro Lab, Pupil Labs та інші. Кількісна та якісна обробка даних здійснються з використанням Stata, EViews, R, MatLab, SPSS тощо.
Discover how our latest study on AI perception through GSR and facial expression analysis can revolutionise user engagement strategies. Unveil the power of emotional content in capturing audience attention and enhancing interaction.
Unlock the potential of neuromarketing with our latest study, revealing how eye-tracking technology can transform your advertising strategies by providing deep insights into consumer behavior and preferences.