© 1996 – 2025 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Термін навчання : 1,5 роки
Форма навчання : денна / заочна / дистанційна
Мова навчання: українська / англійська
Маркетинг для бізнесу
Аналіз ринку та маркетингові дослідження
Управління клієнтським досвідом
Родзинкою програми є впровадження власного проєкту на базі Маркетингового центру СумДУ. Ви запустите повномасштабну маркетингову кампанію, що включає дослідження ринку, стратегічне планування, креативне мислення та оцінювання КРІ. Отримайте реальний досвід, який Ви зможете продемонструвати у своєму портфоліо.
Маркетинг для ІТ компаній
Modern marketing techniques: Google Ads
Marketing for SMEs
Customs relationship
Прибутковий SaaS-бізнес
Академічна доброчесність та етaика академічних взаємовідносин
Дизайн мислення
Контент-маркетинг
EU Business Values and Ethics (з додатковою видачею сертифікату учасника проекту Єврокомісії)
Head of Marketing в Ломбард Скарбниця та "Книжка-Неведимка"
Software Engineer, директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers, Grown Marketer в проєкті Elin.ai
Начальний відділу маркетингу АО "Сумський завод "Насосенергомаш"
Засновник Рекламної Групи "Регіон", м. Суми. У маркетингу з 2001 року
Співзасновниця проєктів з неформальної освіти "Camp in Europe", "Camp in Turkey", м. Стамбул, Туреччина, к.е.н.
Директорка рекламно-виробничого об'єднання "Шоколад", м. Суми
Комерційний директор ТОВ "Індичка"
Власниця рекламно-виробничої компанії "Bingo" та святкової агенції "Bingoevent", Президент відокремленого підрозділу у Сумській області ГО Ділові українські жінки
SMM Team Lead в рекламній агенції NOVEDO
Керівниця власної агенції з PPC-реклами "Ya-mediabuyer" Professional PPC Media Buyer, Facebook та Instagram Ads Expert, к.е.н.
Трейд-маркетолог Procter & Gamble Україна
Засновниця та керівниця SMM-агентства ComeOn!, м. Харків
Директорка спортивного клубу "Papa Gym"
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+!
Слідкуй за життям #Невгамовних:
© 1996 – 2025 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ