ДОСЛІДНИЦЬКА ГРУПА
Соціально-відповідальний маркетинг
Діяльність науково-дослідної групи «Соціально відповідальний маркетинг» спрямована на формування практикоорієнтованих рішень, що поєднують наукові підходи з реальними потребами суспільства, та сприяє розвитку соціально відповідального мислення у сфері маркетингу й управління.
Основні фокуси досліджень: профорієнтація та кар’єрне консультування; підприємництво, у тому числі соціальне; підтримка ветеранів і ветеранок та членів їхніх родин, тощо.
У діяльності групи поєднуються прикладні дослідження, освітні та тренінгові формати, міжсекторна співпраця, а отримані результати інтегруються в освітній процес, наукові публікації та реалізацію соціальних ініціатив.
Команда:
Освітньо-тренінгова робота
- Міністерство ветеранів: залучення представників команди у якості викладачів до підготовки фахівців із супроводу ветеранів
- Сумський центр ПТО ДСЗ: навчання програма «Підприємництво та бізнес планування» для ветеранів, ветеранок та членів їх родин
- HelpAge: проведення серії тренінгів різного спрямування для людей віком 60+ зі статусом ВПО (Харківська, Дніпропетровська, Львівська, Івано-Франківська, Чернівецька обл.)
Участь у програмах неформальної освіти
1. Тренінг для тренерів з формування культури підприємництва серед молоді
2. Тренінг для тренерів «Кар’єрне консультування для молоді»
Publications:


