Новини кафедри маркетингу

НОВИЙ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ПРОЄКТ
Минулого тижня на кафедрі маркетингу стартував новий профорієнтаційний проєкт “Вступ 2025: тримай хвилю змін”. Перші дві зустрічі відбулися з одинадцятикласниками Опорного закладу Верхньосироватського ліцею та Великочернечченського ЗЗСО СМР. Проект покликаний домогти зорієнтуватися майбутнім вступникам у наступних напрямках: 🎯 Унікально про ВСТУП-2025:• як обрати додатковий предмет на НМТ;• що таке ваговий

МАРКЕТИНГ В ДІЇ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ЕКСКУРСІЇ У ВІДДІЛЕННІ ПУМБ
15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ. Студенти-маркетологи дізналися про: визначну роль маркетингу в просуванні послуг та іміджу банку на ринку, організацію маркетингових досліджень для підвищення рівня задоволення клієнтів, успішні рекламні кампанії банку, конкурентні переваги послуг та мобільного додатку ПУМБ для формування лояльності клієнтів ,

GENDER ECONOMICS: КУРС ЗАВЕРШЕНО
Невгамовні студенти-маркетологи успішно завершили курс “Gender Economics” від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти слухали лекції та виконували низку практичних завдань від провідного лектора Ардіани Гаши (Університет Приштина, Албанія). Викладач від СумДу – Олена ЧИГРИН. Мова курсу – англійська. Курс охоплював важливі аспекти гендерної рівності у сфері економіки та сприяння

ЗАСНОВНИК SERPSTAT ОЛЕГ САЛАМАХА ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
13 листопада пройшла четверта лекція від засновника сервісу Serpstat Олега Саламахи. На минулих двох тижнях студенти-маркетологи мали унікальну можливість поглибити свої знання з цифрового маркетингу та використання сервісу Serpstat. Заключна лекція була присвячена аналізу ефективності цифрового маркетингу. На заході спікер розповів про сучасні інструменти аналітики та поділився секретами оцінки ефективності різних маркетингових

СЕКРЕТИ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ТА ЗБОРУ СЕМАНТИКИ ВІД SERPSTAT
11 листопада 2024 року експерт компанії Serpstat провів третю лекцію для студентів-маркетологів. Цього разу увага була зосереджена на актуальних питаннях контент-маркетингу та збору семантики за допомогою SERPSTAT. Спікер заходу, Олег Саламаха, детально розкрив ключові аспекти створення якісного та релевантного контенту. У своїй доповіді він торкнувся таких тем, як: дослідження ключових

SERPSTAT ДЛЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ
7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації. Дізналися багато цікавого про: ключові елементи контент-маркетингу; як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці; основні типи контенту та воронку контент-маркетингу; основи SEO для контент-маркетологів; можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів. Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати

ПРО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ І ОСНОВИ SEO ВІД SERPSTAT
5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу. Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO. Спікер заходу – Олег Саламаха, один з найвидатніших особистостей у світі веб-дизайну та розробки, розповів про: основні складові інтернет-маркетингу; розроблення стратегії та планування інтернет-маркетингу; аналіз цільової аудиторії та

МАРКЕТИНГ В МЕДІА НА ПРИКЛАДІ “ЦУКРУ”
1 листопада 2024 року відбулася відкрита лекція за участю Дар’ї Приходченко, директора з маркетингу онлайн-видання світлої сторони міста Суми – “Цукр“. Дар’я розповіла про: співпрацю з “BANDA Agency”; відсутність клієнтів як головну проблему більшості компаній; обізнаність як базову потребу людини, що дає їй безпеку; роль блогерів в донесенні інформації до читача;

Завершення навчального курсу «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики»
У жовтні 2024 року завершилося вивчення курсу «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики» для студентів Сумського державного університету у рамках модуля Жана Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)За цим курсом навчалися більше ніж 50 студентів різних спеціальностей та освітніх рівнів. Курс був не лише теоретичним,

Зустріч інституту економічних досліджень 2024: дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні
29-30 жовтня жовтня керівник проєкту Людмила Сагер взяла участь у 3-тій щорічній конференції “Зустріч інституту економічних досліджень 2024” (Смоленіце, Словаччина). Конференцію було присвячено обговоренню соціально-економічних наслідків екологічних викликів, економічного розвитку країн ЄС, зростанню інфляції та цін, регіонального економічного моделювання та розвитку, економічних впливів старіння населення, фінансової стабільності у країнах ЄС

Слідувати або не слідувати модним тенденціям чи про Цілі сталого розвитку та як звичайні споживачі можуть зробити довкілля кращим
27 жовтня у рамках святкування 79-річчя створення ООН у штаті Пенсильванія учасниця Модулю Jean Monnet «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летуновська відвідала захід, присвячений підтримці виконання 17 Цілей сталого розвитку. Цього року тематика зустрічі була сфокусована на обговоренні виконання Цілі 12, а саме відповідального споживання та

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!
З Днем маркетолога! Бажаємо успішного просування, правильного контролю та аналізу, особистого щастя та море життєвого задоволення. А ще багато креативних ідей, цікавих проєктів, неймовірних вражень та задоволення від кожного дня!