Новини кафедри маркетингу

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ НЕВГАМОВНОСТІ ДАЛІ
Нещодавно наші студенти (гр. МК-21), в межах вивчення дисципліни SMM (викладач Яна КРИВИЧ) долучилися до вебінару, на якому шукали відповідь на питання чи зможе штучний інтелект замінити SMM-фахівців⁉️ Про що говорили: – Соцмережі зараз та штучний інтелект. Як саме алгоритми утримують вашу увагу та збільшують екранний час задля підвищення монетизації.

РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ: ВІДПОВІДАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
У березні доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена серія лекційних занять та практичних занять з питань започаткування та розвитку бізнесу регіонального значення для студентів-маркетологів заочної форми навчання. Дискусійними в ході цих занять були такі аспекти, як цільова спрямованість бізнесу, питання концентрації уваги на певній групі стейкхолдерів при просуванні

QUIZ З МАРКЕТИНГУ: ГРА НА ПОВНУ
2 квітня в Конгрес-центрі СумДУ, кафедра маркетингу провела маркетинговий квіз, в якому прийняло участь понад 100 учасників (12 команд школярів та студентів коледжів). Кожна команда формувалась рандомно, що дозволило познайомитись, знайти нових друзів-однодумців та поринути в світ невгамовного маркетингу. Креативні команди виборювали бал за балом і запекла боротьба тривала до

ЯК ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ ВИЙТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК?
Невгамовні продовжують вивчати досвід практиків. Цього разу маркетологи (група МК.м-21) в рамках дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Олена Чигрин) долучились до вебінару від Марії Сидоренко, експерта, власниці SMM кооперативу, яка розповіла про особливості виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок. Ключовими питаннями зустрічі були: – сучасні пріоритети власників брендів; – воронка для залучення

MARKETING QUIZ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ
Кафедра маркетингу СумДУ спільно з платформою розумного відпочинку «ГРАЙ!», запрошує вас на спеціальний квіз для школярів 10-11 класів та студентів коледжів. Гра для тих, хто любить відгадувати загадки та проводити вихідні активно. Питань про теорії Котлєра чи про матрицю Бостонської консалтингової групи не буде, все що треба знати — є

УЧАСТЬ НЕВГАМОВНИХ У ВОРКШОПІ З ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: НАЛАШТОВУЄМО ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ У FACEBOOK ТА INSTAGRAM
24 березня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн воркшопу з діджитал-маркетингу: налаштовуємо таргетовану рекламу у Facebook та Instagram Спікерка: Ольга Пантелеєва — директорка з маркетингу в компанії DAN.IT Education. Під час воркшопу розібрали: які види реклами існують у фейсбуці та інстаграмі;

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ ЛІДЕРСТВА
За підсумками рейтингу структурних підрозділів СумДУ за 2022 рік – Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ, перший серед інститутів та факультетів! Найвищі показники в рейтингу серед кафедр університету вже 3-й рік поспіль демонструє кафедра маркетингу. Вітаємо та щиро вдячні усім, хто в кадрі та поза ним – студентам, викладачам, роботодавцям.

БЕРЕМО ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ СВІТУ
Наші студенти як завжди хочуть брати знанння у кращих, і на цей раз вони 16 березня відвідали Online-лекцію на тему: «Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу». Даний захід було організовано EBA Management Development Centre, спікером виступила Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd

НЕЙРОМЕРЕЖІ ЗАХОПЛЮЮТЬ СВІТ
Нейромережі захоплюють світ… і увагу невгамовних також. Тож ми вирішили розповісти про корисні продукти штучного інтелекту для вас. Зображення: 1. https://openai.com/dall-e-2/ (створення реалістичних зображень у заданих стилях); 2. https://www.artbreeder.com/ (генерація зображень у великій кількості і сортування по папках); 3. https://runwayml.com/ (монтаж і редактор відео, анімація та 3d-моделі); 4. https://www.wombo.art/ (сюрреалістичні дизайни,

ЯК СТИМУЛЮВАТИ КЛІЄНТІВ РОБИТИ БІЛЬШІ ПОКУПКИ
9 березня 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» (гр. МК-11, МК-11-2, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-семінару «Як надихати клієнтів купувати більше, швидше та частіше» Спікер: Олександр Рябікін, Co-founder Genius Marketing Організатори: Genius Space. Під час семінару дізналися про: •«хаки» психології, які допомагають вплинути на прийняття рішення людини;

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ, НАШ ТАРАСЕ!
Тарас Шевченко є одним з найвідоміших та найвизначніших українських письменників, художників та громадських діячів. Його твори мають великий історичне та культурне значення як для кожного українця та і для світової літератури. Цікаво, що сучасний образ Тараса почав використовуватись в постерах, муралах та навіть графіті. Для всіх у світі не є

ОГЛЯД ЦІКАВИХ КЕЙСІВ З ДОСВІДЧЕНИМ ПРАКТИКОМ
07 березня 2023 студенти в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-семінару «10+ ефективних прикладів email-маркетингу в e-commerce». Експерт: Наталія Устименко — Head of Direct Marketing в eSputnik. Організатор: WebPromoExperts. На семінарі розглянули: – Особливості електронного маркетингу в e-commerce – Етапи залучення