Новини кафедри маркетингу

ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ РЕДАКЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ
12.08.2023 року відбувся другий семінар із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для редакційного персоналу». Лектором семінару був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Під час заходу було розглянуто кращі практики щодо принципів прозорості для співробітників

ІНТЕНСИВ ДЛЯ АСПІРАНТІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ В НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
11.08.2023 року відбувся перший захід із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів». Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Під час заходу було розглянуто ряд важливих питань щодо принципів прозорості у науковій видавничій

ЦИКЛ ІНТЕНСИВІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
11-13.08.2023 року відбудеться цикл інтенсивів «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності». Лектором заходів буде Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Будуть проведені наступні семінари: 11 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів»

ПОГЛИБЛЮЄМО ЗНАННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЙНИХ КАРТ КОХОНЕНА
25-27.07.2023 року викладачі та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками програми підвищення кваліфікації «Самоорганізаційні карти Кохонена у роботі науковця». Лектором заходів була Олена ЗАРУЦЬКА – доктор економічних наук, доцент; завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро). Під час семінарів були розглянуті питання: Метод самоорганізаційних карт Кохонена,

MARKETING IN DIGITAL ENVIRONMENT: НОВИЙ ПІДРУЧНИК ЗА АВТОРСТВОМ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
Нещодавно світ побачило нове англомовне видання підручника «Marketing in Digital Environment»! Над наповненням його змісту працював колектив невгамовних викладачів кафедри маркетингу. Підручник містить у собі сім важливих розділів з основ електронного бізнесу, контент- та диджитал-маркетингу та створення й промоції вебресурсів, що підкріплені рядом практичних кейсів та прикладів. Видання вийшло за редакцією доцентки

ВІТАЄМО ІЗ УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ КУРСУ ВІД PROMETHEUS
В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-курс від найбільшої в Україні платформи онлайн-освіти Prometheus «Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності». Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів: Болотна Тетяна, Лісаченко Карина, Новаківська Валерія, Опара Карина, Павленко Вероніка, Приходько Марія, Романов Антон, Руденко Богдана, Стешенко Марина, Чайка Дарина, Малик Ростислав.

НОВІ ЗНАННЯ В СУМІЖНИХ ГАЛУЗЯХ ПРО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ: СЕМІНАР ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ АЛКОГОЛЮ НА ВІЗУАЛЬНЕ СПРИЙНЯТТЯ
Доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у науковому семінарі, організованому Інститутом громадського здоров’я Університету Ліверпулю. Його проводив PhD, старший викладач Алексіс МАКІН, фахівець у сфері нейродосліджень, які присвячені аналізу роботи людського мозку щодо сприйняття ним візуальної симетрії під впливом різних факторів. Зокрема на цьому семінарі було приділено увагу впливу вживання алкоголю

УСПІШНЕ СКЛАДАННЯ МІЖНАРОДНОГО МОВНОГО ТЕСТУ ECL
Нещодавно кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА та аспірантка Лілія ХОМЕНКО успішно склали міжнародний мовний тест ECL на знання англійської мови рівня B2. Вітаємо й бажаємо натхнення та нових звершень!

СЕМІНАР ПРО ПРОДУКТИВНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ ТА СТАЛІ Й ЗДОРОВІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Члени команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летуновська та Анна Росохата розпочали стажування в Університеті Ліверпулю (Великобританія). На початку липня відбулася низка зустрічей з колегами-науковцями Інституту громадського здоров’я та Школи менеджменту. Також Наталія та Анна відвідали лекцію д-ра Офера Мінца, завідувача кафедри маркетингу

ВІТАЄМО З ОТРИМАННЯМ ДИПЛОМУ БАКАЛАВРА!
Вітаємо з отриманням диплому бакалавра! Бажаємо стати відмінними фахівцями не тільки в області маркетингу, але і в області успіху, благополуччя і процвітання. Бажаємо досягати поставлених цілей, не зупинятися перед перешкодами і завжди бути впевненими у своїх силах!

ВІТАЄМО ІЗ УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ КУРСУ ВІД НОВОЇ ПОШТИ
Невгамовні студенти-маркетологи протягом навчального року встигають не тільки відвідувати заняття, а й додатково вчитися у практиків українського бізнесу. В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-інтенсив від Нової пошти «Великий курс для малого бізнесу». Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів: Болотна Тетяна Дубровін Єгор Лісаченко Карина

ПІЗНАЄМО АНАЛІТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ EXCEL
30.06.2023 року студенти та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками віртуальної мобільності на тему «Excel як аналітичний інструмент для проведення наукових досліджень». Лектором заходу була Уляна КОЛОМІЄЦЬ, PhD candidate, CERGE-EI, Charles University (Чехія). Під час семінару були розглянуті питання: робота з великим об’ємом даних, фільтрація та сортування; графіки; загальне правило написання