СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ

1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США).

Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів, що впливають на цей вибір та розробленні відповідних стратегій промоції здорової харчової поведінки серед різних категорій населення.

Під час зустрічі учасники лабораторії презентували свої різноспрямовані напрацювання, які стосувалися результатів емпіричного  дослідження у сфері біохімії продуктів повсякденного споживання та маркетингових досліджень емоційної складової роботи персоналу галузі гостинності.