Новини кафедри маркетингу

НОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
Гарну новину отримала старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н., докторант Анна РОСОХАТА про підтвердження участі у Вишеградській програмі стипендій навесні 2024 року. Дана програма пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами.

СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…
11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія ХОМЕНКО, групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент», (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії) проведено практично орієнтований захід. Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ “ГУАЛАПАК УКРАЇНА“, Владислава Гончарова. Дізнались

ВПЛИВ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ НА БІЗНЕС
Запрошуємось усіх бажаючих на НеЛекцію від Наталії СЕЛЕЗНЬОВОІ. Наживо ⏰12 квітня, 11.40 Корпус К3-002 Запрошуємо всіх бажаючих! Беріть друзів та приходьте, буде цікаво…

Лекційне заняття до всесвітнього дня здоров’я: продовжуємо щорічну традицію у рамках реалізації модулю Жан Моне
8 квітня за вже сформованою традицією до Всесвітнього дня здоров’я доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела для студентів спеціальності «Маркетинг» лекцію на тему «Тренди у діяльності українських та зарубіжних компаній на ринку товарів та послуг здоров’я». Під час лекції обговорили питання просування медичних компаній, виробників продуктів здорового харчування, надавачів послуг

Рецензування наукових статей у рейтингових журналах з тематики здоров’я
Упродовж 2023-2024 рр. член команди Jean Monnet Module “Healthy economy and policy: Values for Ukraine” д.е.н. Летуновська Н.Є. була активним рецензентом ряду статей, поданих до журналів видавництва MDPI, що є найбільшим видавництвом журналів із відкритим доступом у світі. Статті, рецензентом яких була Наталія, стосувалися тематики громадського здоров’я та сталого розвитку

ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВ «СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ»
Запрошуємо взяти участь у фестивалі студентських ініціатив «Студенти для зеленого кампусу». Якщо ти маєш ідеї як зробити кампус університету дружнім до довкілля – чекаємо тебе! Коли? 26 квітня 2024 року Де? онлайн-платформа Google Meet. Заповни анкету за посиланням. Участь: безкоштовно. Сертифікат: для активних учасників. Дедлайн реєстрації: 24 квітня 2024 року.

НОВИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ТА СПІЛКУВАННЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ БІЗНЕСУ
Спілкування з досвідченим підприємцем, цікава та нова галузь для дослідження. Невгамовні маркетологи поспілкувались з представником Сумського бізнесу, представили результати власного дослідження ринку охоронних систем та обговорили шляхи подальшої співпраці представника бізнесу та маркетингової агенції. 29 березня 2024 року в рамках дисциплін «SMM» (викладач Кривич Яна) та «Паблік рілейшнз» (викладач Хоменко

Дисемінація проекту на Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”
26-17 березня 2024 року виконавиця проєкту Жана Моне взяла участь у Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”, яка проходила на базі Університету м. Ліверпуль (Великобританія). Дана конференція була спрямована на: – заохочення британських партнерів до більш активної взаємодії з українськими науковцями;– поширення досвіду щодо нещодавньої дослідницької співпраці

ВІТАЄМО ЄВГЕНІЮ ЗЯБІНУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з Днем народження! Бажаємо відмінного самопочуття, чудового настрою, постійного щастя, яскравого світу навколо та безліч можливостей для успіху в ньому!

ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ
19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін “Паблік рилейшнз” та “Маркетингові комунікації-2” (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему “Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості”. Спікер заходу – Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії “Бізнес-конструктор”, клієнтами якої є десятки тисяч

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД «E-MPOWER: SHAPING DIGITAL CITIZENS»
В рамках програми “ERASMUS+” студентки 2 курсу Анна КОРЖ та Анастасія БУДЬОННА взяли участь у молодіжному обміні «E-mpower: Shaping Digital Citizens» у м. Арнем (Нідерланди) з 24 лютого по 2 березня 2024 року. У проекті брали участь представники 7 країн: України, Туреччини, Азербайджану, Нідерландів, Угорщини, Болгарії, Польщі. Тематикою заходів було виховання

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ
Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін “SMM”, “Маркетингове ціноутворення”, STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом Дарією Стеценко. Під час зустрічі Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту,