Новини кафедри маркетингу

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ
Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін “SMM”, “Маркетингове ціноутворення”, STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом Дарією Стеценко. Під час зустрічі Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту,

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки. Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ
Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду. Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду. На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання: Що дає особистий бренд і кому він потрібен

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ
Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН. 5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та

Дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні
1 березня 2024 року членкиня команди реалізації модулю Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до звітної зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США), метою діяльності якої є співпраця та обмін думками між

ВІТАЄМО ОЛЕНУ ЧИГРИН З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Нехай настрій буде відмінним, і ви завжди знаходитемете натхнення і силу для досягнення великих злетів і неймовірних досягнень.

СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ
1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США). Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів,

Досліджуємо маркетингові кейси разом зі слухачами курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»
В рамках курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна» реалізаторка проекту Анна Росохата разом зі слухачами курсу досліджували маркетингові аспекти побудови соціально-відповідального бізнесу на засадах сталого розвитку. Відповідно разом зі студентами протягом декількох зустрічей обговорювали та досліджували кейсові завдання та цікаві ситуації, що можуть виникати у маркетинговому менеджменті

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів. Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими

Успішно проведена відкрита лекція-тренінг на тему «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми»
Реалізатори проекту продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують методи практико-орієнтовного навчання, так 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють

ЗДОРОВА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ І КОЛИ ЕМОЦІЇ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПІД ЧАС ТРАВМИ
Викладачі кафедри Алла БОНДАРЕНКО та Анна РОСОХАТА продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують для цього методи практико-орієнтовного навчання. Так, 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка

Детальніше про курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»
Одним із освітніх блоків модуля Жана Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) є курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», який викладається викладачами кафедри маркетингу та реалізаторами проєкту Анною Росохатою, Людмилою Сагер, Наталією Летуновською. За мету викладання даного курсу покладено досягнення студентами сучасного