Новини кафедри маркетингу

ПЕРЕМОГА У СТИПЕНДІАЛЬНІЙ ПРОГРАМІ ВИШЕГРАДСЬКОГО ФОНДУ
Вітаємо доцента кафедри Наталію ЛЕТУНОВСЬКУ з отриманням гранту на проходження наукового стажування в Познанському університеті економіки та бізнесу (м. Познань, Польща) в осінньому семестрі 2025/2026 навчального року (у рамках Visegrad Fellowship Program). Проєкт, над яким працюватиме Наталія, присвячений аналізу цифрового користувацького досвіду та поведінкових реакцій відвідувачів вебсайтів, зокрема тих онлайн-платформ,

НЕВГАМОВНІ ДІЗНАЛИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ТЕХНОЛОГІЮ DTF-ДРУКУ: ЕКСКУРСІЯ ДО МАЙСТЕРНІ-КРАМНИЦІ NEVIPRINT
У травні 2025 року студенти першого курсу кафедри маркетингу разом із викладачем Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ здійснили ознайомчу екскурсію до сумської майстерні Direct-to-Film друку NEVIPRINT. Дизайнер Юлія НЕЛІНА познайомила невгамовних з передовою технологією друку на текстильних виробах, який зокрема використовує і бізнес для брендування сувенірної продукції, як елемент фірмового стилю, для

ЛЕКЦІЯ ПРО СИЛУ ІДЕЙ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ СВІТ: ДОСВІД З РЕАЛЬНИХ КЕЙСІВ УКРАЇНСЬКИХ І МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ
20 травня 2025 року студенти-маркетологи третього курсу в рамках дисципліни «Business Planning» (викладач – д-р екон. наук, доцент Летуновська Н. Є.). мали можливість прослухати онлайн-лекцію від стратегічного директора агенції І AM IDEA Арама Сімоняна. Спікер поділився практичним досвідом та інсайтами на основі кейсів таких брендів, як Київстар, Уклон, Інтертоп, Метро.

НЕЗАБУТНІЙ ДОСВІД ВОЛОНТЕРСТВА: ПРОЄКТ НОРЕ У ПОЛЬЩІ
Ліза Щегельська, студентка-маркетолог 2 курсу нещодавно повернулася з міжнародного волонтерства та поділилася враженнями з поїздки: “Разом з волонтерами з України, Франції, Польщі, Італії та Вірменії ми щодня проводили воркшопи для українських дітей, які вимушено залишили свої домівки через війну: ігри, творчість, мови, спорт — усе, щоб підтримати їх 💛 і

СУМДУ ПІДТРИМУЄ ВЕТЕРАНІВ: ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ФАХОВОГО НАВЧАННЯ
З 12 по 16 травня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету вдруге взяли участь у навчанні фахівців, які здійснюють супровід ветеранів війни та членів їхніх сімей. Протягом тижня доцентка Яна КРИВИЧ та старші викладачі кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА і Лілія ХОМЕНКО ділилися своїми знаннями та практичними навичками щодо соціальної підтримки ветеранів. “Ми вважаємо

ЯК КОРИСТУВАЧ «ЧИТАЄ» ДИЗАЙН: ДОСВІД СТУДЕНТІВ НА ВОРКШОПІ З UX-АНАЛІТИКИ
14 травня студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ взяли участь у практичному воркшопі, присвяченому кейсам із використання UX-дизайну в бізнесі. Захід провів CEO дослідницького агентства Research.ua Олексій ДЕЛЮКОВ, який поділився своїм досвідом аналізу користувацького досвіду та сучасних підходів до оптимізації взаємодії з цифровими продуктами. Цей воркшоп відбувся в

AI ДЛЯ БІЗНЕСУ: ІНСАЙТИ ТА КЕЙСИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ АІ
6 травня 2025 року успішно пройшла онлайн-конференція “AI для бізнесу”, яка зібрала провідних експертів у галузі штучного інтелекту та бізнесу для обговорення актуальних питань впровадження ШІ в різноманітних сферах. Учасники мали змогу ознайомитися з найновішими тенденціями та практичними кейсами використання штучного інтелекту, зокрема щодо еволюції АІ в бізнес-процесах та ключових

НАУКА ТА НАТХНЕННЯ: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НЕЙРОДОСЛІДЖЕННЯ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
24–25 квітня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у International Conference on Sustainable Innovation and Emerging Trends in Business and Management (ICSIEM’25), що проходила в місті Афіни (Греція) на базі University of West Attica. Участь у цій конференції стала можливою завдяки отриманню мікрогранту в рамках проєкту #ScienceForUkraine Micro Travel Grant

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ОПАНУВАЛИ ПРОСУНУТІ ТЕХНІКИ РОБОТИ З ТАБЛИЦЯМИ
Студенти першого курсу спеціальності “Маркетинг” (групи МК-41, МК-42) взяли участь у практичному тренінгу з Excel у межах дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА). Першокурсники навчилися використовувати функції для підтягування даних та обчислень, що допоможе їм ефективно працювати з таблицями, аналізувати дані й створювати звіти. Отримані навички стануть у

УЧАСТЬ У ФАХОВОМУ СЕМІНАРІ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ
23 квітня 2025 року був проведений Всеукраїнський фаховий семінар, присвячений питанням забезпечення якості вищої освіти в галузі економіки та менеджменту. Його учасницею стала гарант освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, доцент кафедри маркетингу Людмила САГЕР. Захід зібрав більше 400 учасників та онлайн-глядачів. Організатором події

АНАЛІТИКА ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД
26 квітня студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» (МК-41, МК-42) у межах вивчення дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) долучилися до вебінару від Choice31 «Метрики, що допомагають маркетологу досягати бізнес-цілей». Спікеркою заходу стала Оксана Верлан – Client Service Director в Netpeak Agency Ukraine. Під час вебінару учасники дізналися: як

РЕАЛЬНІ КЕЙСИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ДИПЛОМІВ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ РОЗПОЧИНАЮТЬ ПЕРЕДДИПЛОМНУ ПРАКТИКУ У БІЗНЕС-ПАРТНЕРІВ
25 квітня 2025 року, напередодні початку переддипломної практики, відбулися настановчі зустрічі для студентів-бакалаврів 4 курсу. З 28 квітня майбутні фахівці розпочнуть своє стажування (практичне навчання), яке стане важливим етапом у підготовці їхніх дипломних проєктів. Ключовими учасниками заходу стали представники відомих підприємств – інноваційної ІТ-компанії “Infinity Technologies” та багатопрофільної клініки “Unicam“.