Новини кафедри маркетингу

НАЙКРАЩА СЕРЕД МАРКЕТОЛОГІВ: ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖНИЦЮ ОЛІМПІАДИ
На минулому тижні на базі кафедри маркетингу відбулася олімпіада серед студентів-маркетологів. Учасники проходили тестування, що охоплювало ключові аспекти маркетингу, зокрема рекламу та PR, цінову та збутову політики, цифрові комунікації та ін. Найвищі результати показала студентка четвертого курсу Карина ОПАРА. Вітаємо з успіхом та бажаємо подальших досягнень у навчанні та кар’єрі!

ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ ПРО НЕЙРОМАРКЕТИНГ ДЛЯ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
24 березня аспіранти кафедри маркетингу в рамках дисципліни «Нейронаука в маркетингу» (викладач д.е.н. Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) взяли участь в онлайн-лекції на тему «Нейромаркетинг: як використовувати в бізнесі». Лекцію провела Жанна САВЧУК, засновниця Міжнародної асоціації нейромаркетингових компаній «Neuro Union» (Польща). Заняття було інтерактивним, з порівнянням різних видів контенту та аналізом того, як

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ МАРКЕТОЛОГІВ В ORANGE FORUM
Сьогодні невгамовні студенти-маркетологи гр. МК-31, МК-31-4 в рамках навчальних курсів Маркетингові комунікації та SMM (викладач к.е.н., доц. Яна КРИВИЧ) долучилися до Orange Forum, де розглядалися ключові аспекти, що стосуються маркетингових комунікацій в соціальних мережах: впізнаваність – як стати брендом, який хочуть; залученість – як впливати на рішення клієнтів; продаж через

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ЕКСКУРСІЇ У РЕСТОРАНІ “CROCODILE”
19 березня 2025 року маркетологи 1-3 курсів відвідали ресторан “Crocodile”🍽. Студенти кафедри “Маркетинг” СумДУ почули з перших вуст про: реалії ресторанного бізнесу в Україні, історію ресторанів “Crocodile”, “Брудершафт” та інші бізнеси, роботу закладу під час пандемії та війни, піцу “Везувій” та інші виклики в роботі ресторану, а також зазирнули на

НЕВГАМОВНІ МАРКЕТОЛОГИ НА EXPO СУМДУ
Що таке ЕХРО виставка у СумДУ❓ Це глобальна виставка не лише факультетів та інститутів, а й центрів СумДУ з відкритим для доступу майданчиком для демонстрації можливостей університету. Наші невгамовні викладачі та студенти представили на виставці Behavioural Lab під час демонстрації якої у тому числі розкрили специфіку навчання на спеціальності D5

АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ В ІТАЛІЇ
“Зараз я перебуваю на академічній мобільності в Італії, в університеті Фоджі, і хочу поділитися своїми враженнями. Загальна тривалість мобільності складає 5 місяців. Протягом цього часу я отримую щомісячну стипендію, якої цілком вистачає для покриття витрат на життя. Щодо навчальних дисциплін, я обрала курси, що мають економічний напрямок, а також мови.

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ЗУСТРІЧ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ЗІ ШКОЛЯРАМИ М. ТРОСТЯНЕЦЬ (13 БЕРЕЗНЯ 2025 РОКУ)
Відбулася профорієнтаційна зустріч к.е.н., доцентки кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Кривич Яни Миколаївни зі школярами закладів загальної середньої освіти м. Тростянець.

Кафедра маркетингу взяла участь в інтеграційній онлайн-зустрічі коледжів та випускових кафедр СумДУ
Кафедра маркетингу 12 березня взяла участь в інтеграційній онлайн-зустріч між фаховими коледжами СумДУ та випусковими кафедрами факультетів ТеСЕТ, ЕлІТ, ІФСК та ННІ БіЕМ.

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ НА БАЗІ ТОВ «ТЕХНОХІМ»
Студенти бакалаври мали змогу долучитися до практичного заняття на базі філії кафедри, ТОВ «ТЕХНОХІМ», провідного українського підприємства в галузі хімічної промисловості. Це стало чудовою нагодою ознайомитися з реальними бізнес-процесами та актуальними викликами маркетингу в промисловому секторі.

МАРКЕТИНГ + МЕДИЦИНА: CПІВПРАЦЯ, ЩО ЗМІНЮЄ ПРАВИЛА ГРИ
#Невгамовні продовжують розширювати горизонти взаємодії з бізнесом. Маркетологи почали співпрацю з Українським Північно-Східним Інститутом Прикладної та Клінічної Медицини. Це відкриває нові можливості для студентів та викладачів: 🔹 спільні дослідження у сфері маркетингу медичних послуг; 🔹 практичне навчання та стажування студентів у реальних умовах; 🔹 розробка ефективних маркетингових стратегій для медичного

ВІД СУМ ДО ЛІВЕРПУЛЯ: ЗВІТ ПРО МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ
На початку березня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА представила звіт про своє стажування в Університеті м. Ліверпуль, яке тривало у січні-лютому 2025 року в рамках ініціативи Twinning Program. Ця програма спрямована на підтримку українських викладачів та студентів завдяки співпраці Університету м. Ліверпуль та Сумського державного університету. Наталія поділилася своїми враженнями

КУЛЬТУРА VS. ПРОВОКАЦІЯ: ЯК МАРКЕТИНГ АКТИВІЗМУ ЗМІНЮЄ МИСТЕЦТВО?
19 лютого 2025 року відбувся початок курсу лекцій “Art Attack! A Story of Tomato Soup, Activists, and Art Masterpieces” іноземного дослідника Вінченцо Альфано. Захід зібрав студентів бакалаврів та магістрів, здобувачів наукового ступеня доктора філософії спеціальності “Маркетинг”. Спікер розповів про сучасні комунікаційні стратегії, які використовують активісти для привернення уваги до суспільно