Саме так називався вебінар, до якого долучилися маркетологи 2 і 3 курсів в рамках дисциплін «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія Хоменко) та «Маркетинг послуг» (викладач Анна Росохата).
Євген Лейбов, Head of Marketing «Reface», поділився кейсами, фейлами та їх рішеннями. Він розповів як менше, ніж за півтора року стати №1 в американському App Store та зайняти топові позиції в 100+ країнах. Як залучати до користування мобільним додатком, як безоплатно «піаритись» через селебріті, як управляти трафіком у разі стрімкого зростання, що аналізувати, як зростати командою, який прибуток від TOP-1 в App Store та Google Play... Про це та багато іншого дізналися з заходу. Такий досвід дозволяє збагатити знання студентів щодо просування послуг через мобільні додатки.