Наші дослідження зосереджені на вивченні економічних та поведінкових механізмів, що обумовлюють стратегічні рішення у сфері здоров’я та заохочують відповідальне споживання. Ми аналізуємо, як завдяки політичним ініціативам та комунікаційним стратегіям сформувати культуру здорового способу життя та відповідального вибору, що зміцнює суспільне здоров’я й сприяє сталому розвитку. Наша наукова школа досліджує соціально-економічні чинники, що забезпечують ефективність системи громадського здоров’я та визначають її вплив на сталий економічний розвиток і відповідальне споживання.
Результати наших досліджень допомагають підвищити ефективність політик у сфері охорони здоров’я (профілактика захворювань, донорство крові) та підтримувати розвиток ринку корисних продуктів харчування. Особлива увага приділяється розробленню освітніх кампаній, що сприяють формуванню відповідальності по відношенню до здоров’я, підкреслюють важливість покращення емоційного та психічного благополуччя особистості.
Наш підхід поєднує економетричний аналіз, статистичне моделювання та нейроповедінкові експерименти.

керівник дослідницької групи,
доктор економічних наук, доцент

доктор філософії, старший викладач

кандидат економічних наук, доцент

доктор філософії, асистент

аспірант

лаборант

студент

студент
Науково-дослідні роботи, підтримані Міністерством освіти і науки України:
Проєкти Erasmus+:
Індивідуальні стажування:
Інші проєкти:
1. Letunovska N., Lytvynenko D. Gastronomic tourism as a tool for promoting healthy nutrition: managing and market trends. Галицький економічний вісник. 2025, № 93 (2). С. 113-118.
2. Letunovska N., Offei F.A., Junior P.A., Kashcha M. Influence of supply chain collaboration on environmental sustainability and implications for public health: A systematic literature review. Ефективна економіка. 2025. № 5.
3. Letunovska N., Khomenko L., Chvankin Ye. Pathways to enhancing the efficiency of business management mechanisms in healthcare. Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. 2025. № 2(56). С. 90-101. https://doi.org/10.55643/ser.2.56.2025.610
4. Lyeonov S., Rosokhata A., Bilan S., Khomenko L., Kuznyetsova A., Myroshnychenko Iu., Letunovska N. (2025). Emotion-based insights into pro-environmental video campaigns: A study on waste sorting behavior in Ukraine. Environmental Economics. Volume 16, Issue 2. P. 50-72. DOI: 10.21511/ee.16(2).2025.05.
5. Szczepańska-Woszczyna K., Vysochyna A., Kwilinski A. (2024). Public health efficiency and country competitiveness: Empirical study in pre-pandemic and pandemic periods. Forum Scientiae Oeconomia, 1, 151-166.
6. Usova, S. О., Yevtushenko, V. S., Khomenko, L. М., & Kryvych, Ya. М. (2024). Peculiarities of promoting healthy food products: experience of the EU and Ukraine. Актуальні питання економічних наук. № 6. №133. https://doi.org/10.5281/zenodo.14599205
7. Kwilinski, A., Vysochyna, A. (2024). Efficiency of healthcare financing: Case of European countries. International Journal of Financial Studies
8. Herasymenko D., Hvozdetskyi V., Minchenko М. (2024). Theoretical foundations of neuromarketing research. Innovation, Social and Economic Challenges: Proceedings of the International Scientific Online Conference, Sumy, June 5-6, 2024 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy: Sumy State University, 2024.
9. Khomenko L., Chygryn O. Resilience in Healthcare Organizations: Bibliometric Analysis. Innovation, Collective Intelligence and Resiliency in Healthcare Organizations / edited by Aline Courie-Lemeur. Great Britain by ISTE Editions Ltd. 2024. Р. 7-23.
10. Letunovska N.Ye., Denikhov O.I., Kryvych Ya.M., Khomenko L.M., Shevchenko Ya.Yu. Enhancement of market entity management: Healthy approach using EU experience. Modern aspects of science: / за ред. Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2024. C. 323-332.
11. Vysochyna, A., Vasylieva, T., Dluhopolskyi, O., Marczuk, M., Grytsyshen, D., Yunger, V., Sulimierska, A. Impact of coronavirus disease COVID-19 on healthcare expenditures and
sustainable economic growth relationship. International Journal of Environmental Research and Public Health. 2023. 20(4). 3049. https://doi.org/10.3390/ijerph20043049
12. Letunovska, N., Demchyshak, N., Minchenko, M., Kriskova, P., Kashcha, M., & Volk, A (2023). Management of Country’s Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain. Marketing and Management of Innovations, 14(2), 10-18. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.2-02.
13. Letunovska N., Saher L., Syhyda L., Yevdokymova A. (2023). Analysis of health care system development in the regions amidst the economic inclusiveness and social determinants of health. WSEAS Transactions on Environment and Development, 2224-3496, Volume 19, p.163-173.
14. Letunovska N., Kashcha M., Dluhopolskyi O., Lyeonov S., Artyukhova N., Gasior M., Sak-Skowron M. (2023). Health risks and country sustainability: the impact of the COVID-19 pandemic with determining cause-and-effect relationships and their transformations. Sustainability, 15(1), 222. https://doi.org/10.3390/su15010222.
15. Kuzmenko, O., Lyeonov, S., Letunovska, N., Kashcha, M., & Strielkowski, W. (2023). Impact of COVID-19 on the national development of countries: Implications for the public health. PLoS ONE, 18(3 March), e0277166. DOI: 10.1371/journal.pone.0277166.
16. The EU Cohesion policy and healthy national development: Management and promotion in Ukraine : monograph / Edited by N. Letunovska, L. Saher, A. Rosokhata. 2023, 645 p.
17. Vasylieva, T., Galecka, A., Vysochyna, A., & Filep, B. Economic development and income inequality: Role in country resistance to COVID-19. Economics and Sociology. 2022. 15(4). 286-302. https://doi.org/10.14254/2071-789X.2022/15-4/14
18. Khomenko L.M., Saher L.Yu. Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: “Економічні науки”. 2021. №5, Том 1. 111-117. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-19.
19. Khomenko L.M., Saher L. Yu. Influencer marketing in blood service facilities. Науковий вісник Полісся. 2021. 1(17). 74-77. DOI: 10.25140/2410-9576-2021-1(22)-161-170.