Дослідження у сфері зеленого маркетингу та еколого-економічних стратегій сталого розвитку зосереджуються на вивченні взаємозв’язку між екологічною відповідальністю бізнесу, ринковими механізмами та економічною ефективністю підприємств у контексті глобальної трансформації економіки. Вони охоплюють питання формування екологічно орієнтованих маркетингових стратегій, упровадження інноваційних інструментів просування «зелених» брендів, розвитку альтернативної енергетики та впровадження технологій декарбонізації. Значна увага приділяється оцінюванню ефективності еколого-економічних рішень, вивченню поведінки споживачів щодо сталих товарів і послуг, а також аналізу процесів енергетичної трансформації в межах реалізації цілей Європейського зеленого курсу. Особливий акцент робиться на застосуванні цифрових технологій, ESG-підходів та міжнародних ініціатив, які сприяють переходу до низьковуглецевої економіки. Такі дослідження формують наукове підґрунтя для підвищення зеленої конкурентоспроможності та енергетичної стійкості економіки на засадах інноваційності та соціальної відповідальності.

Керівник дослідницької групи,
доктор економічних наук, професор

аспірант

аспірант

студентка

студентка

студент
Науково-дослідні роботи, підтримані Міністерством освіти і науки України:
Проєкти Erasmus+:
Модуль Жана Моне 101085427 GCAM — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH “Стратегії зелених кампусів: досвід ЄС для українських університетів “, 2022-2025
Модуль Жана Моне 620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE « Безвуглецева економіка ЄС: найкращі практики для України », 2020-2023
Індивідуальні стажування:
Інші проєкти:
Міжнародний грант Україна-Литва: «Розробка інституційних і економічних засад забезпечення сталого розвитку і «зеленої» економіки на регіональному рівні», №ДР 0116U007179 (2016 р.)