Скільки разів на день кожен з нас переглядає телеграм канали? Дійсно, телеграм вже давно змінив свій статус з звичайного месенджера на новий інформаційний простір, де можливо побудувати цікаву комунікацію зі своїми клієнтами.
28 вересня студенти третього та п’ятого курсів спеціальності маркетинг в межах дисциплін Марії МІНЧЕНКО ("Цифровий маркетинг", групи МК-11, МК-11-2, "Цифровий маркетинг: поглиблений курс", групи МК.м-31, МК.м-32) змогли почути практичні рекомендації від засновника телеграм-каналу «Труха Україна» Максима ЛАВРИНЕНКА «Як самостійно розвивати телеграм канал та їхня роль у сучасному світі».
Як формувалась цільова аудиторія в 2,7 мільйони підписників, концепція новинної стрічки, інструментарій підтримки контенту та багато іншого дозволило по іншому подивитись на традиційне використання месенджерів в цифровому маркетингу.
Дякуємо за 2 години насиченого спілкування та сподіваємось на більш цікаві зустрічі в майбутньому.