MARKETING IN DIGITAL ENVIRONMENT: НОВИЙ ПІДРУЧНИК ЗА АВТОРСТВОМ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Нещодавно світ побачило нове англомовне видання підручника «Marketing in Digital Environment»! Над наповненням його змісту працював колектив невгамовних викладачів кафедри маркетингу. 

Підручник містить у собі сім важливих розділів з основ електронного бізнесу, контент- та диджитал-маркетингу та створення й промоції вебресурсів, що підкріплені рядом практичних кейсів та прикладів. 

Видання вийшло за редакцією доцентки кафедри Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ та аспірантки кафедри Лілії ХОМЕНКО. Також дякуємо нашій студентці Яні ШЕВЧЕНКО за створення самобутньої обкладинки для книги.

З підручником можна ознайомитися в репозитарії Сумського державного університету.