Експертна думка важлива у навчанні, особливо коли це тісно взаємопов’язано з дисциплінами, які вивчаються. 23 березня 2021 року студенти кафедри маркетингу в межах дисципліни Марії Мінченко «конкурентний аналіз» змогли поспілкуватися з практиками та дізнатись практичні рекомендації повторних продажів та лояльності для бізнесу.
Спікер Роман Кумар Виас (CEO в Qmarketing Academy, ментор в 500 startups&Plug&Play) розповів про особливості сегментування аудиторії з врахуванням Jobs-to-be-done, тестування гіпотез в retention маркетингу та комбінування різних каналів для максимізації конкурентоспроможності бізнесу.
Спікер Екатерина Гордієнко (аналітик YouScan) розкрила таємниці інвестування в будівництво відносин з клієнтом, особливостей фокусування на створенні цінностей для потенційного споживача.
Дуже приємно, коли практики презентують свої результати роботи та не бояться показувати свої невдачі та перемоги в сфері маркетингу.