ПОДВІЙНЕ НАУКОВЕ КЕРІВНИЦТВО

Аспіранти кафедри маркетингу мають унікальну можливість проводити наукові дослідження під керівництвом одразу двох наукових керівників

19 березня 2021 року було проведено науковий онлайн-семінар, до якого долучились аспіранти та їх наукові керівники з СумДУ та Польщі (Ян Польцин (Вища державна професійна школа ім. Станіслава Сташиця в Пілі), Радослав Мішкєвіч (Сілезька політехніка), Пьотр Ліс (Державний економічний університет у Познані) та Себастьян (Економічний Університет у Познані)).

У рамках заходу, аспірантка другого року навчання Yana Us представила перші результати наукового дослідження на тему «Energy efficiency profiles in developing the free-carbon economy: on the example of Ukraine and the V4 countries».

За результатами зустрічі, було обговорено подальші напрямки дослідження, а також можливості плідної співпраці між кафедрою маркетингу та провідними університетами Польщі.