Пошук
Close this search box.

ПОДВІЙНЕ НАУКОВЕ КЕРІВНИЦТВО

Аспіранти кафедри маркетингу мають унікальну можливість проводити наукові дослідження під керівництвом одразу двох наукових керівників

19 березня 2021 року було проведено науковий онлайн-семінар, до якого долучились аспіранти та їх наукові керівники з СумДУ та Польщі (Ян Польцин (Вища державна професійна школа ім. Станіслава Сташиця в Пілі), Радослав Мішкєвіч (Сілезька політехніка), Пьотр Ліс (Державний економічний університет у Познані) та Себастьян (Економічний Університет у Познані)).

У рамках заходу, аспірантка другого року навчання Yana Us представила перші результати наукового дослідження на тему «Energy efficiency profiles in developing the free-carbon economy: on the example of Ukraine and the V4 countries».

За результатами зустрічі, було обговорено подальші напрямки дослідження, а також можливості плідної співпраці між кафедрою маркетингу та провідними університетами Польщі.