Викладачі кафедри маркетингу Анна Росахата та Лілія Хоменко в рамках міждисциплінарної взаємодії розпочали ознайомлення із особливостями промоції бренду міста Суми. Так, 15 лютого студенти зустрілись онлайн із Представником Відділу промоції та туризму Сумської Міської Ради Тетяною Закревською, яка поділилась досвідом та цікавинками позиціонування бренда міста у свідомості громадян.
Студентам запропоновано прийняти участь у інтерактивному квесті «Цікаві Суми» із використанням сучасних маркетингових інформаційних технологій.
І це лише початок – далі за результатами квесту будуть визначені переможці і нагороджені пам’ятними подаруночками від Сумської Міської Ради.
Команда ДОМ-у завжди відкрита до таких креативних способів формування практико-орієнтованого навчання!