Саме під таки девізом пройшла зустріч студентів спеціальності «Маркетинг» 26 листопада 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності» та «Маркетингові комунікації» із Олександрою Шемчук, співзасновницею проекту SoMo. Олександра розповіла про особливості поведінки споживачів у Інтернет, особливості просування в соціальних мережах, навела приклади вдалих та невдалих програм онлайн-просування; поділилася зі студентами практичним досвідом у сфері моніторингу й аналізу ЗМІ та соціальних мереж, зокрема тим, які цілі дозволяє реалізовувати моніторинг, на які цільові аудиторії спрямований, навела аналіз існуючих сервісів моніторингу медіа. Окрім того, Олександра поділилася основними інструментами, застосування яких дозволяє не загубитися в медіапросторі, особливо в умовах кризи.
Лекція була наповнена цікавими прикладами, студенти із задоволенням долучилися до обговорення та з ентузіазмом взяли участь у тестуванні щодо можливості розпізнавання фейкових новин.
Дякуємо Олександрі за цікаву інформацію та гарний настрій!