З 14 по 30 листопада 2024 року викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету Олексій ЛЮЛЬОВ та Тетяна ПІМОНЕНКО взяли участь у науковому стажуванні «From Mind to Market: Applying Neuromarketing Techniques for Business Growth Considering SDGs», яке відбулося в Університеті WSB (Домброва Гурніча, Польща). Метою стажування було дослідження та впровадження сучасних нейромаркетингових технологій у розвиток бізнесу з урахуванням Цілей сталого розвитку (SDGs).
Програма стажування надала учасникам унікальну можливість прослухати лекції провідних експертів світового рівня. Зокрема, професор Університету Небраска-Лінкольн (University of Nebraska-Lincoln, Lincoln, USA) Ендрю Зімброф поділився своїм досвідом у сфері підприємництва, зробивши акцент на інноваційних підходах та сталому розвитку бізнесу, а професор Колумбійського університету (Columbia University in the City of New York, USA) Рафіз Абазов представив перспективи використання штучного інтелекту для вирішення глобальних викликів.
У ході стажування також було укладено угоду про спільну наукову діяльність між науковцями СумДУ та іншими учасниками заходу, зокрема професором Ендрю Зімброфом (Університету Небраска-Лінкольн, США), професором Рафізом Абазовим (Колумбійський університет, США). Ця співпраця відкриває нові можливості для розвитку інноваційних проєктів у сфері маркетингу та бізнесу.
Окрім освітньої складової, Олексій ЛЮЛЬОВ та Тетяна ПІМОНЕНКО разом із колегою Олексієм КВІЛІНСЬКИМ взяли участь у церемонії вручення дипломів PhD та Dr hab у WSB університеті в Домброві Гурнічій, що стало важливим кроком для зміцнення наукової співпраці між університетами.
Участь у таких заходах дозволяє інтегрувати міжнародний досвід у наукову діяльність СумДУ, сприяє підвищенню якості досліджень та популяризації сталих бізнес-моделей в Україні.