ГРОШОВА ОСВІТА ДЛЯ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ

29 листопада студенти першого курсу спеціальності "Маркетинг" відвідали Музей історії грошей СумДУ. Ця екскурсія стала захопливою подорожжю в минуле, де отримали можливість дізнатися багато цікавого про історію грошей та їх розвиток.

Під час екскурсії майбутні маркетологи почули про еволюцію грошей на території України, про перші зображення тризубу на банкнотах минулого сторіччя та про те, як змінювалися гроші в міру розвитку друкарства. Особливу увагу було приділено унікальному українському "гаманцю-лопатнику".

Студенти дізналися про видатних земляків, які створювали дизайн перших українських грошових знаків, і змогли порівняти купюри України та сусідніх держав різних часів. Не менш цікавим було ознайомлення зі старовинними монетами-шагами та їх роллю в якості грошей і поштових марок.

Відвідувачі також побачили, як змінювався розмір, і були здивовані тим, наскільки швидко вилучають дрібні банкноти з обігу. Одним із цікавих експонатів став арифмограф, який використовувалася в минулому. Студенти також дізналися, з чого робилася сургучева печатка і як її використовували.

Велика подяка Ларисі Теофанівні за чудову екскурсію та зичимо подальшого розвитку та процвітання Музею історії грошей.

Захід проводився в рамках дисципліни "Основи маркетингової діяльності" (викл. Лілія ХОМЕНКО).