Новини кафедри маркетингу

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки. Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ
Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду. Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду. На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання: Що дає особистий бренд і кому він потрібен

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ
Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН. 5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та

Дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні
1 березня 2024 року членкиня команди реалізації модулю Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до звітної зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США), метою діяльності якої є співпраця та обмін думками між

ВІТАЄМО ОЛЕНУ ЧИГРИН З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Нехай настрій буде відмінним, і ви завжди знаходитемете натхнення і силу для досягнення великих злетів і неймовірних досягнень.

СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ
1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США). Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів,

Досліджуємо маркетингові кейси разом зі слухачами курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»
В рамках курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна» реалізаторка проекту Анна Росохата разом зі слухачами курсу досліджували маркетингові аспекти побудови соціально-відповідального бізнесу на засадах сталого розвитку. Відповідно разом зі студентами протягом декількох зустрічей обговорювали та досліджували кейсові завдання та цікаві ситуації, що можуть виникати у маркетинговому менеджменті

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів. Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими

Успішно проведена відкрита лекція-тренінг на тему «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми»
Реалізатори проекту продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують методи практико-орієнтовного навчання, так 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють

ЗДОРОВА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ І КОЛИ ЕМОЦІЇ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПІД ЧАС ТРАВМИ
Викладачі кафедри Алла БОНДАРЕНКО та Анна РОСОХАТА продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують для цього методи практико-орієнтовного навчання. Так, 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка

Детальніше про курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»
Одним із освітніх блоків модуля Жана Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) є курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», який викладається викладачами кафедри маркетингу та реалізаторами проєкту Анною Росохатою, Людмилою Сагер, Наталією Летуновською. За мету викладання даного курсу покладено досягнення студентами сучасного

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ: ДОСВІД ВІД CERGE-EI FOUNDATION
Олена ЧИГРИН долучилась до проєкту CERGE-EI Foundation’s Distance Learning Program (Прага, Чехія), метою якого є сприяння розбудові місцевого потенціалу. В рамках програми, викладачі від ННІ БіЕМ в ролі локальних інструкторів будуть супроводжувати проведення навчальних курсів для наших студентів від іноземних викладачів. Реалізація проєкту включає проходження педагогічної підготовки від досвідчених інструкторів CERGE-EI