Новини кафедри маркетингу

Новини

НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ “MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS” ОФІЦІЙНО ПРИЄДНАВСЯ ДО COMMITTEE ON PUBLICATION ETHICS (COPE)

Науковий журнал “Marketing and Management of Innovations” офіційно приєднався до Committee on Publication Ethics (COPE) — міжнародної організації, що об’єднує видання, які дотримуються найвищих стандартів академічної доброчесності та етики публікацій.

Читати далі »
Effie Awards
Новини

Володимир Нестеренко  увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025

Аспірант кафедри маркетингу ННІ БіЕМ Сумського державного університету – Володимир Нестеренко  увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025 — найпрестижнішої міжнародної нагороди у сфері маркетингових комунікацій.

Читати далі »
Новини

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «БО ЦЕ ПРОДАЄ»: ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ З МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

16 вересня 2025 року студенти гр. МК-31, МК-31-4 спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ долучилися до  онлайн-конференції «Бо Це Продає», організованої SendPulse Academy. У програмі заходу –  8 практикуючих експертів у сфері продажів та маркетингу, які представили свої кейси, інструменти, стратегії й відповіли на запитання аудиторії. Теми охоплювали, зокрема комунікацію з клієнтом,

Читати далі »
Новини

ПРОДАЖІ НА ДОВІРІ: ФІЛОСОФІЯ УСПІШНОГО БРЕНДУ ВІД ОЛЬГИ ФІНКІЛЬШТЕЙН

17 жовтня 2025 року для студентів-маркетологів 1 та 2 курсів відбулася лекція з практиком – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею бренду професійної косметики та засобів жіночої гігієни. Спікерка детально зупинилася на реальних викликах, з якими стикаються підприємці при створенні та просуванні власного бренду, відверто розповіла про те, що справді працює, а що

Читати далі »
Новини

ЛОБ 2025: ЛЮДЯНІСТЬ У БІЗНЕСІ ТА ЕНЕРГІЯ ВЗАЄМНОГО ІНТЕРЕСУ

13–17 жовтня 2025 року студенти-маркетологи долучилися до масштабної онлайн-конференції «Лабораторія онлайн бізнесу» від освітньої компанії Genius Space. Цьогорічний захід, як завжди, відзначився насиченою програмою та зірковим складом спікерів, серед яких були: Олексій Дурнєв (відомий український телеведучий, блогер та шоумен), Олесь Тимофєєв (засновник Genius Space), Олег Гороховський (співзасновник Monobank) та багато

Читати далі »
Новини

ТАРАС МАСЕЛКО: ЯК СТВОРЮВАТИ ПОДІЇ, ЩО СТАЮТЬ ЛЕГЕНДАМИ

17 жовтня 2025 року у межах вивчення дисциплін «Маркетингові комунікації» (викл. Яна КРИВИЧ) та «Управління клієнтським досвідом» (викл. Євгенія ЗЯБІНА) студенти маркетологи долучилися до Лабораторії онлайн бізнесу та мали можливість поспілкуватися з Тарасом Маселком, PR-директором Холдингу емоцій «!FEST» – компанії, яка стоїть за десятками культових українських брендів, подій і концепцій.

Читати далі »
Новини

ОЛЕКСІЙ ДУРНЄВ: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ КОНТЕНТ НА БІЗНЕС І ЗАЛИШИТИСЬ СОБОЮ

Студенти спеціальності «Маркетинг» (дисциплін: “Маркетингові комунікації“, викл. Яна КРИВИЧ, “Управління клієнтським досвідом“, викл. Євгенія ЗЯБІНА) продовжують знайомитися з історіями успішних українських підприємців у межах Лабораторії онлайн бізнесу 2025 від Genius. Олексій Дурнєв – засновником YouTube-каналу з аудиторією понад 1,39 млн підписників, підприємцем та креатором, який перетворив контент на повноцінний бізнес.

Читати далі »
Новини

ЯК БУДУВАТИ ВЕЛИКІ ПРОЄКТИ В КРИЗУ: СТУДЕНТИ МАРКЕТИНГУ НАДИХНУЛИСЯ ДОСВІДОМ ЛІДЕРІВ БІЗНЕСУ

15 жовтня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» у межах вивчення дисципліни «Ризикологія» (викладач – Яна КРИВИЧ),  долучилися до онлайн-конференції ЛОБ (Лабораторія онлайн бізнесу) — події, що об’єднує практиків, лідерів думок та майбутніх фахівців сфери бізнесу. Учасники мали змогу прослухати надзвичайно мотивуючий виступ CEO Superhumans Center Ольги Руднєвої, , яка поділилася

Читати далі »
Новини

СТРАТЕГІЯ БРЕНДУ: НАВАЖИТИСЯ БУТИ ІНАКШИМ

14 жовтня 2025 року у межах навчального процесу студенти спеціальності «Маркетинг» (дисципліни: «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», викл. Яна КРИВИЧ), долучилися до надихаючої онлайн-зустрічі з Меттом Девісом – експертом зі стратегії брендів, консультантом та спікером міжнародного рівня. Тема виступу – «Стратегія бренду: наважитися бути інакшим. Як брендам виділятися у світі, де

Читати далі »
Новини

ENJOY THE WOOD: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД, ЯКИЙ ПІДКОРИВ СВІТ

У межах навчальних заходів для студентів спеціальності «Маркетинг» (дисципліни «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», «Маркетингова товарна політика») відбулася зустріч із Ігорем Фостенком, співзасновником бренду Enjoy The Wood – компанії, що перетворила сімейну майстерню на бізнес, відомий у 89 країнах світу. Тема виступу – «Правила успішних продажів по всьому світу. Як український

Читати далі »
Новини

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ННІ БІЕМ СУМДУ — СЕРЕД УЧАСНИКІВ ДНЯ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ!

Навіть у непростий час, коли місто живе під звуки тривог, освітнє життя не зупиняється. День відкритих дверей у СумДУ довів: бажання навчатися, розвиватися й планувати майбутнє сильніше за будь-які обставини. Команда кафедри маркетингу презентувала свою освітню програму, розповідала про креатив, команду, проєкти та можливості, які відкриває навчання в СумДУ. На

Читати далі »