Новини кафедри маркетингу

МАЙБУТНІ МАРКЕТОЛОГИ ДОСЛІДЖУЮТЬ УРОКИ КІПРУ ДЛЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ШЛЯХУ УКРАЇНИ
У кінці вересня 2025 року відбулося офіційне підбиття підсумків Всеукраїнського конкурсу наукових праць «Lessons from Cyprus for Ukraine’s Path to the European Union», ініційованого Посольством України в Республіці Кіпр у партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та Навчально-науковим інститутом міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка.

5 ПОМИЛОК НОВАЧКІВ У ТАРГЕТІ, ЯКІ ЗЛИВАЮТЬ БЮДЖЕТ
24 вересня 2025 року студенти-маркетологи першого курсу долучилися до практичного вебінару про помилки у таргеті, які зливають бюджет. Захід викликав значний інтерес серед початківців у сфері таргетованої реклами та зібрав велику кількість учасників. Своїм досвідом та професійними секретами поділилася Ольга Поліщук — відома маркетологиня, таргетологиня, підприємиця, а також засновниця Polishchuk

ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ВІД ХУУП ІМ. Л. ЮЗЬКОВА ТА УАМ
23 вересня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» третього курсу в межах дисципліни «Marketing Research» (викладач — Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) відвідали гостьову лекцію, організованою ХУУП ім. Л. Юзькова та Українською Асоціацією Маркетингу. Спікером заходу став Олександр Устьян — експерт із понад 14-річним досвідом, який реалізував рекламні кампанії для більш ніж 500 бізнесів

ЩОРІЧНЕ ЗВІТУВАННЯ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
З 12 по 19 вересня відбулось щорічне звітування аспірантів кафедри маркетингу. Аспіранти поділилися своїми успіхами щодо: прогресу у роботі над дисертацією, результатів публікаційної активності, виконання навчального плану, апробації результатів дослідження. Вітаємо аспірантів з проходженням звітної кампанії.

АСПІРАНТ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ СУМДУ ПРЕЗЕНТУВАВ ДЕБЮТНИЙ ДЕТЕКТИВ «ВБИВСТВО НА ПЕРУНІВ ДЕНЬ»
26 серпня 2025 року у видавництві «Віхола» вийшов дебютний детектив аспіранта кафедри маркетингу СумДУ Павла Пігуля – «Вбивство на Перунів день». Робота над книгою тривала понад шість років – від перших ідей у 2018-му до завершення у 2024-му. За цей час Павло закінчив магістратуру і продовжує навчання в аспірантурі за

НОВИЙ КУРС «GENDER ECONOMICS» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МАРКЕТОЛОГІВ
З 8 вересня 2025 року стартує курс «Gender Economics», організований у співпраці з CERGE-EI Foundation (Чехія). Лекції буде проводити професорка Ардіана Гаша (Університет Приштини, Албанія), яка є провідною експерткою у сфері гендерної економіки та соціально-економічної рівності. Від СумДУ курс буде супроводжувати професорка Олена ЧИГРИН. Програма включатиме як теоретичні лекції, так

Олексій Люльов і Тетяна Пімоненко презентували результати НДР про зелене економічне зростання та поділилися досвідом на міжнародному рівні
18 листопада 2025 року в рамках програми Research Academy 2025/2026, організованої Факультетом економічних та бізнес-наук Університету Рей Хуан Карлос (Іспанія), відбулася ключова подія за участю українських науковців. Доктор економічних наук, професор Олексій Люльов і доктор економічних наук, професор Тетяна Пімоненко представили результати науково-дослідної роботи «Забезпечення повоєнного відновлення зеленого економічного зростання національної економіки: когнітивно-поведінкові технології та правові механізми міжнародної допомоги».

ПРО НАВЧАННЯ У ВІЛЬНЮСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ В РАМКАХ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
Своїми враженнями щодо академічної мобільності ділиться студент 3 курсу Андрій АРУШАНЯН: “Навчання у Вільнюсі дало мені можливість по-новому подивитися як на формат освіти, так і на саму спеціальність, за якою я навчаюся. Якщо коротко – більше практики, менше теорії. Було багато завдань, де потрібно підготувати аналіз, зробити презентацію чи розібрати

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ СУМДУ ПЕРЕМОГЛА НА ДВОХ ФРОНТАХ
Кафедра маркетингу СумДУ відзначилася значними досягненнями у 2024 році, здобувши одразу дві нагороди за результатами своєї діяльності. Зокрема, кафедра посіла друге місце в номінації «Кращі кафедри університету за результатами міжнародної діяльності у 2024 році» (у конкурсі «Кращий підрозділ за міжнародною діяльністю у 2024 році»). Окрім того, кафедра маркетингу також виборола

МАРКЕТОЛОГИ СЕРЕД ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ “МОЛОДІ ВЧЕНІ СУМДУ-2025”
З нагоди Дня науки та з метою підтримки активної наукової діяльності молодих вчених, за результатами конкурсу «Кращі молоді вчені СумДУ 2025 року» дипломами лауреатів конкурсу нагороджено викладачів кафедри маркетингу. Завідувачка кафедри Тетяна ПІМОНЕНКО та доцентка кафедри Наталія ЛЕТУНОВСЬКА отримали дипломи як кращі молоді вчені СумДУ серед докторів наук. У номінації

МАРКЕТОЛОГИ СУМДУ НА ФОРУМІ ПІДПРИЄМЦІВ 2025 FORBES У КИЄВІ!
26–27 червня маркетологи СумДУ стали частиною грандіозної події, Форуму підприємців 2025 Forbes, що зібрав у Києві лідерів думок, топменеджерів, інвесторів, інноваторів та справжніх творців нової економіки України

УСПІШНИЙ ЗАХИСТ БАКАЛАВРСЬКИХ: МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ ГОТОВІ ДО ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ
Протягом 16–26 червня 2025 року, на кафедрі маркетингу СумДУ панувала атмосфера напруженої, але плідної роботи. Саме в цей період відбулися захисти бакалаврських робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Випускники презентували свої дослідження, що охоплюють широкий спектр актуальних та інноваційних напрямків сучасного маркетингу, зосереджуючись на розробці