Новини кафедри маркетингу

HEPE

ВИКОНАВЦІ ПРОЄКТУ ЖАН МОНЕ В ЛІВЕРПУЛІ: ПРОДОВЖЕННЯ НАУКОВОЇ СПІВПРАЦІ В СФЕРІ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МАРКЕТИНГУ

З січня 2025 року учасники проєкту «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Анна Росохата та Наталія Летуновська розпочали стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Ціллю цього стажування є продовження наукових досліджень у співпраці з Institute of Population Health у питанні дослідження харчової поведінки населення з використанням нейроінструментарію. За

Читати далі »
Новини

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ РОЗПОЧИНАЮТЬ СТАЖУВАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ М. ЛІВЕРПУЛЬ

З 13 січня 2025 року старший викладач кафедри маркетингу Сумського державного університету, Анна РОСОХАТА, розпочала стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія) в рамках програми академічної мобільності. Цей важливий етап передбачає міжнародну співпрацю, обмін досвідом і проведення інноваційних досліджень у сфері маркетингу та сталого розвитку. Основною метою стажування Анни РОСОХАТОЇ є маркетингове

Читати далі »
Новини

УЧАСТЬ У РЕГІОНАЛЬНОМУ ФОРУМІ ЩОДО НАВЧАННЯ УКРАЇНЦІВ ДЛЯ ПОТРЕБ БІЗНЕСУ

Доцент кафедри маркетингу к.е.н, Яна КРИВИЧ долучилася до участі в регіональному форумі “Підготовка фахівців в центрах профтехосвіти Державної служби зайнятості: навчання українців для потреб бізнесу”, що відбувся 16 січня 2025 року в селі Хоружівка Роменського району Сумської області. Захід відбувся в рамках міжрегіонального проєкту  “Реформування системи підтримки та розвитку трудового потенціалу”, що реалізовується

Читати далі »
Новини

ПЕРЕМОГА КОМАНДИ ПРОЄКТУ З ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ТА ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ

Команда проєкту «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» отримала фінансування від Міністерства освіти і науки України на його реалізацію впродовж 2025-2027 років. До складу команди входить доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА, яка виконуватиме функції відповідального виконавця. Метою проєкту є розроблення комплексної дорожньої карти адаптації системи громадського здоров’я,

Читати далі »
HEPE

ЧЛЕН КОМАНДИ ПРОЄКТУ ЖАН МОНЕ ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО НОВОГО ПРОЄКТУ З АДАПТАЦІЇ СИСТЕМИ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Наприкінці грудня 2024 року стало відомо, що команда проєкту «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» отримала фінансування на його реалізацію впродовж 2025-2027 рр. У складі команди член команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летунровська, яка

Читати далі »
HEPE

Стажування у Празі: міжнародна співпраця задля сталого розвитку в рамках проєкту Жан Моне

Доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету та член команди реалізаторів проєкту Жан Моне Анна Росохата успішно завершила тижневе стажування в Чеському університеті природничих наук (Czech University of Life Sciences Prague, CZU). Стажування відбулося на Факультеті тропічних аграрних наук і було спрямоване на дослідження сталого управління відходами, поведінкових аспектів споживачів у процесі сортування,

Читати далі »
Новини

ЗІРКИ МАЙБУТНЬОГО – ЗАХИСТ ДИПЛОМІВ МАГІСТРІВ

Протягом 10-20 грудня відбулися захист дипломних робіт магістрів-маркетологів. Студенти продемонстрували глибокі знання теоретичних основ маркетингу та вміння застосовувати їх на практиці. Серед найбільш цікавих тем, що були представлені на захисті, можна відзначити присвячені використанню нейромаркетингу у відео рекламі харчової продукції в індустріях 4.0 і 5.0, емоційному брендингу, маркетинговим стратегіям на ринку електронної комерції,

Читати далі »
Новини

ЗВІТ ПРО СТАЖУВАННЯ В США У РАМКАХ FULBRIGHT VISISTING SCHOLAR PROGRAM

16 грудня доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА презентувала звіт за результатами свого стажування в Пенсильванському державному університеті на базі Школи менеджменту гостинності (м. Стейт Колледж, США) у рамках Програми Фулбрайт. Під час доповіді вона поділилися інформацією про ті напрямки, у яких працюють наукові школи цього університету, про можливості лабораторного обладнання для проведення досліджень та про особливості організації

Читати далі »
Новини

ПОЧАТОК СТАЖУВАННЯ У ЧЕСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ПРИРОДНИЧИ НАУК

16 грудня 2024 року доцент кафедри маркетингу Анна РОСОХАТА розпочала тижневе стажування в Чеському університеті природничих наук (Czech University of Life Sciences Prague, CZU). Стажування триватиме до 20 грудня 2024 року та реалізується в рамках проєкту Чеської агенції розвитку «Strengthening AgriSciences in Ukraine: AgriSci-UA». Приймаючою стороною виступає Факультет тропічних аграрних

Читати далі »
Новини

ВСТУП 2025: ТРИМАЙ ХВИЛЮ ЗМІН

Продовжуємо серію профорієнтаційних заходів для школярів. Цього разу учасниками зустрічі стали одинадцятикласниками Охтирсокої ЗОШ №8 (4 грудня) та КУ Сумської школи №1 (9 грудня). Нагадаємо, що проект покликаний домогти зорієнтуватися майбутнім вступникам у наступних напрямках: 🎯 Унікально про ВСТУП-2025: особливості складання НМТ та ознайомлекння з ключовими правилами всутупу.🎯 Як обрати

Читати далі »
HEPE

Нові знання та досвід від закордонного стажування: презентація звіту за результатами участі в програмі Фулбрайт для науковців

На початку грудня доцентка кафедри маркетингу Летуновська Наталія повернулася зі стажування в США, яке вона проходила у рамках програми для науковців від Фулбрайт. Вона презентувала звіт за результатами свого дослідження в Пенсильванському державному університеті, яке стосувалося питання розроблення практичного інструментарію промоції здорової харчової поведінки серед населення. Звіт містив інформацію про

Читати далі »
Новини

ПРО ШІ ТА ПОДОРОЖ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ ВІД ПЕНСИЛЬВАНСЬКОГО ДЕРЖВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

4 грудня студенти-маркетологи першого курсу мали унікальну можливість послухати лекцію від викладачки Пенсільванського державного університету Леві Пенн. Спікерка детально розкрила сучасні тенденції у сфері маркетингу, зокрема, роль штучного інтелекту в створенні незабутніх вражень для клієнтів. Лекція охопила такі важливі аспекти, як: п’ять етапів клієнтського досвіду, ключові точки дотику цифрового досвіду

Читати далі »