Ясніковскі Адам Маріан
Науковий ступінь, звання:
Аспірант
Тема дисертації:
"Розвиток системи маркетингу територій в умовах глобалізації міжнародних відносин".
Науковий керівник: к.е.н., ст викл., Росохата Анна Сергіївна
E-mail: a.yasnikovski@biem.sumdu.edu.ua
Кабінет: К2-126
Наукові інтереси:
маркетинг територій;
глобалізація ринків;
міжнародні відносини;
стейкхолдери;
маркетингові комунікації;
просування територій.
глобалізація ринків;
міжнародні відносини;
стейкхолдери;
маркетингові комунікації;
просування територій.
Публікації:
Статті у фахових виданнях:
- Matvieieva, Yu., Sulym, V., Rosokhata, A., & Jasnikowski, A. (2023). Influence of Waste Incineration and Obtaining Energy from it to the Public Health for Certain Territories: A Bibliometric and Substantive Study. Health Economics and Management Review, 4(1), 71-80. https://doi.org/10.21272/hem.2023.1-07
- Rosokhata, A., Jasnikowski, A., Kropyva, V., Deryzemlia, M. (2022). Financial Market Trends as a Part of Regional Development: Manifestations of Behavioral Reactions and Impulses. Financial Markets, Institutions and Risks, 6(2), 112-121. https://doi.org/10.21272/fmir.6(2).112-121.2022
- Jasnikowski A., Rosokhata A., Reva S. Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories // Вісник Херсонського національного технічного університету. 2022. № 2(81). С. 223-232.
- Nesterenko V. I., Jasnikowski А. M., Rosohata А. S., Koroshchenko V. The impact of territories transformational processes on marketing communications development: bibliometric analysis // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2021. № 4. С. 264−269. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.4-31
- Khomenko, L., Rosokhata, A., & Jasnikowski, A. (2021). Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis. Marketing and Management of Innovations, 4, 184-195. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.4-14 (Web of science)
- Rosokhata A., Letunovska N., Jasnikowski A., Moiseienko D. (2020) Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features // Economic space. 2020. № 162(2). С. 13-19.
Освіта та досвід роботи:
З 10.2020 р. по т.ч. - Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
Міжнародні програми та стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Marketing landscape: digital trends and opportunities" 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Економіка та маркетинг: вплив Covid-19", 90 год, (м. Піла, Польща, 22.11- 22.12.2021).
Стажування в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila “Trends in Marketing Research”, 150 годин (м. Піла, Польща, 14.04-14.05.2021).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Marketing landscape: digital trends and opportunities" 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Економіка та маркетинг: вплив Covid-19", 90 год, (м. Піла, Польща, 22.11- 22.12.2021).
Стажування в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila “Trends in Marketing Research”, 150 годин (м. Піла, Польща, 14.04-14.05.2021).
Стажування в Інституті розвитку міжнародної співпраці “Modern Marketing Research: Cognitive Technologies”, 150 годин (м. Познань, Польща,15.09-15.10.2020).