21-26 вересня студенти кафедри маркетингубули учасниками "UGEN Challenge MarketingFinance". Це величезна платформа, яка допомагає зрозуміти власні пріоритети щодо подальшого працевлаштування, довести роботодавцям, що наші студенти спроможні бути у їх командах і задавати свій автентичний креативний вектор на ринку маркетингових послуг.
Укртелеком, Сoca-Cola HBC, lifecell, Unilever, JTI, MARS, Philip Morris, ПРАВЕКС БАНК та багато інших компаній приєдналися до заходу, бо дійсно розуміють, що лише в таких форматах можна знайти для себе той діамант, який буде приносити для них конкурентну перевагу.
Формат заходу не простий і витримати такий темп може не кожен, але результат себе виправдав – Нікіта Павленко отримав подарунок від lifecell та відзнаку від Укртелеком. Тепер він має можливість бути учасником проекту «Кращі – з Укртелекомом».
Від команди DOM-у ми бажаємо йому не зупинятися і знайти себе у цьому величезному маркетинговому світі!