Ефективний маркетинг для своїх, або як зробити «кафедральну рекламку» діючою

Останній тиждень вересня у маркетологів буде продуктивний. Команда кафедри маркетингупідготувала величезний арсенал практичних інструментів, які допоможуть зацікавити батьків та абітурієнтів своєю спеціальністю.

Сьогоденний інформаційний простір перенасичений загальнодоступним контентом, і отримати лідерство у пошукових систем з питань вступу на окрему спеціальність саме до СумДУ – дуже важко. DOM пропонує провести вечір п’ятниці з користю і приєднатися до вебінару Марії Мінченко «Створення профорієнтаційного контенту» в межах Програми підвищення кваліфікації ЦРКП «Інформаційно-рекламна складова профорієнтаційної діяльності».

Звертаємо увагу! 27 вересня 2020 р.  – останній день до реєстрації