СТУДЕНТИ МАРКЕТОЛОГИ ПЕРШІ НА РЕКЛАМНОМУ ПОЛІГОНІ УКРАЇНИ

Наприкінці червня 2021 року в Одеській національній академії харчових технологій проводився креатив-батл «Рекламний Полігон» ? Серед 10 команд з різних університетів України, перше місце отримала команда кафедри маркетингу Сумського державного університету ?В якості завдання команди-учасники отримали кейс від Генерального Партнеру, компанії PepsiCo Ukraine, на тему «Формування екологічної культури поведінки на пляжах», розв'язання якого студенти повинні були підготувати протягом 36 годин.   

До складу журі були запрошені виключно практикуючі рекламісти та маркетологи:

? креативний директор компанії Saathchi & Saathchi Ukraine & Publicis Group Ukraine, володар Срібного Канського Лева (2021 р.) Костянтин Шнайдер;

? Senior brand manager у PepsiCo Ukraine Єлизавета Грушко

? Президент Асоціації корпоративних медіа України Оксана Тодорова

? Головний редактор інтернет-порталу «Соцпортал» Марія Гриневич

?Area Sales Manager із компанії KRKA Тетяна Федорова

? засновник у 4Limes Online Advertising Agency В’ячеслав Юренко

? Senior copywriter рекламної компанії Bickerstaff 467, володар Gold Cannes Lion Ілля Янковський

?Головна ідея рекламної компанії команди від СумДУ полягала у зверненні уваги на засмічення пляжів та водоймищ побутовими відходами та залишками їжі ? Під час хакатону команди-учасники зустрілись та отримали інсайти від екологічного патруля, який виконував свої функції на одному з одеських пляжів у рамках  екологічного проєкту «Чисті пляжі».

Вітаємо з перемогою і рушаймо далі до нових досягнень