РОЗШИРЮЄМО ГОРИЗОНТИ МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ

За результатами плідної праці осіннього семестру представникам кафедри маркетингу вдалося ще на декілька важливих кроків розширити горизонти міжнародної співпраці. На цей раз був підписаний меморандум про взаєморозуміння із European Marketing and Management Association (EUMMAS), що знаходиться в Боснії і Герцеговині. Згідно із підписаним меморандумом СумДУ планує не лише тісно співпрацювати у напрямку наукових та професійних досліджень у галузі маркетингу, менеджменту та інших суміжних дисциплін, а ще й створити професійну та академічну мережу, спрямовану на обмін знаннями та досвідом в галузях під егідою EUMMAS. Це передбачає організовувати та брати участь у різних заходах, таких як конференції, корпоративні події, семінари, тренінги, круглі столи, консультаційні заходи, проекти, тощо. Доречі, станом на сьогоднішній день Тетяна Анатоліївна Васильєва вже є членом даної асоціації і активно приймає участь у її заходах.

Щиро віримо, що даний підписаний меморандум – це лише фундамент для майбутнього наукового, професійного та академічного надбання міжнародного співробітництва із  EUMMAS.