МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ – НОВІ МІЖНАРОДНІ ГОРИЗОНТИ

Сьогоденні виклики карантинних обмежень показують важливість маркетингу в абсолютно усіх сферах. Ось і туризм не залишився осторонь – команда DOM-у  запропонувала свої наукові пропозиції.

Ми вітаємо науковий колектив у складі Олексія Люльова, Тетяни Пімоненко, Ганни Швіндіної та Мухаммеда Солімана з прийняттям статті «Scientific Output of the European Journal of Tourism Research: A Bibliometric Overview and Visualization» до European Journal of Tourism Research (indexed in: Scopus, Q2, according to CiteScore Rank 2020 & Clarivate Analytics', ESCI).

Такі публікації дозволяють показувати світу рівень наукового професіоналізму, практичних знань та вмінь, а також нарощувати рівень пізнаваності бренду СумДУ.