ІНСАЙТИ DIGITAL-СВІТУ: ДІЗНАЄМОСЬ МАРКЕТИНГОВІ ТЕНДЕНЦІЇ 2021

Інтернет-маркетинг цікавий для всіх сфер бізнесу. Кафедра маркетингу постійно знаходить час, щоб слідкувати за практичними маркетинговими здобутками та знаходити механізми, які є дієвими.

Невгамовні, навіть, у вихідні прокачують свої знання. Тетяна Пімоненко прийняла участь у UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2020, який об'єднав більше ніж 1500 слухачів. Велика кількість спікерів, практичні кейси, дискусійні питання, власні здобутки і багато іншого дозволили дізнатись купу інсайтів digital-світу.

 

 

 

Спікери впродовж 2 днів ділились власним досвідом реалізації маркетингових стратегій в онлайн-просторі. Найцікавішими були доповіді:

  • Нові можливості для бізнесу в Україні (Михайло ФЕДОРОВ, ДІЯ);
  • Як розробити правильну маркетингову стратегію та перемогти конкурентів (Роман ГАВРИШ, AIMBULANCE);
  • Як генерувати потік клієнтів із Tik Tok та YouTube (Андрій ШАТИРКО, SHATYRKO AGENCY);
  • Як створити WOW-сайт, який буде приносити продажі, презентувати продукт та формувати імідж бренду (Євген КУДРЯВЧЕНКО, VINTAGE);
  • Customer Experience як невід'ємна частина брендингу (Максим ІЛЮХІН, FEDORIV);
  • Реклама до мурашок: як емоційний креатив закохує аудиторію в бренд (Аня ГОНЧАРОВА, DRAMA QUEEN);
  • Як брендам комунікувати в цифрових каналах (Юрій ГЛАДКИЙ, GRAPE);
  • NFLUENCE маркетинг: дієві формати та стратегії, тонкощі комунікації з лідерами думок (Таня ПРЕНТКОВИЧ, PRENTKOVYCH AGENCY);
  • Уявіть – ви клієнт Banda (banda strategy trip report – внутрішня кухня та процеси роботи над проектами з середини агенції) (Микита ТРЕГУБ, BANDA);
  • ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ – навігатор клієнта на шляху прийняття рішення (Богдан БУНЗО, SMMSTUDIO);
  • SEO сьогодні. Куди дме вітер, що дивитися і на що орієнтуватися (Анатолій БОНДАРЕНКО, NETPEAK);
  • Професійна аналітика рекламних кампаній – як відслідковувати ефективність різних каналів на великих масштабах (Юрій ГРУЗИНСЬКИЙ, NETPEAK).