Як обрати університет і чому спеціальність "Маркетинг" є рішучим кроком до твого успіху?!"

Поради щодо написання Мотиваційного листа
Структура мотиваційного листа:
✅ Адресат: кому адресовано лист – ректору СумДУ або приймальній комісії, або керівнику інституту
✅ Адресант: від кого лист – Ваше ім’я, прізвище, який навчальний заклад закінчили
✅ Персональна інформація: що маєте на меті, чому подаєте мотиваційний лист
Текст листа:
  • коротко окресліть свої мотиви навчатись за спеціальністю "Маркетинг"; чому бажаєте навчатись у СумДУ? що Ви знаєте про СумДУ? тощо.
  • розкажіть коротко про себе: Ваші захоплення, здобутки, перемоги в науковій, навчальній та позанавчальній діяльності.
Висновки: ким Ви себе бачите після закінчення навчання? які плани на майбутнє?
Image
‼️ Перед відправкою перевір:
✅ Перевір помилки
✅ Кількість слів більше 200
✅ Оптимальний обсяг 200-400 слів
✅ Не містить плагіат
✅ Додай копії сертифікатів, що підтверджують твої здобутки (олімпіади, конкурси, спортивні змагання, мистецькі конкурси, волонтерська діяльнсть, тощо)
Марія Мінченко

Яна Кривич

Маєш питання, запитуй у наших експертів!
 Бонуси та подарунки для Вас
тисни щоб завантажити прямо зараз
Кар’єра в маркетингу: від цікавості до  BIG_БОСУ!
НМТ-2024: демонстраційні тести
Як обрати університет і чому саме МАРКЕТИНГ!
Online-розрахунок конкурсного бала

Студенти про навчання:

Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «NooN»!
Слідкуй за життям #Невгамовних: