© 1996 – 2025 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Термін навчання : 4 роки
Форма навчання : денна / заочна / дистанційна
Мова навчання: українська / англійська
Стрімкий розвиток глобального ринку товарів та послуг вимагає своєчасного визначення потреб споживачів, а також інструментів задоволення їх бажань.
Маркетингові команди по всьому світу використовують аналітичні дані та нові стратегії, аби дати споживачам те, що вони шукають, часто ще до того, як вони навіть усвідомлять, що шукали саме це!
Інновації та креативність стають все більш важливими для розроблення та проведення ефективних сучасних маркетингових кампаній, оскільки швидкий технологічний прогрес змінив бізнес-ландшафт.
+380 (050) 855 22 55,
Кривич Яна Миколаївна
Від традиційного до digital-маркетингу, від блокчейну до віртуальної реальності та штучного інтелекту.
До моменту закінчення навчання наші студенти набувають професійних компетенцій (вивчаючи маркетингові стратегії та дослідження, таргетинг, SMM, SEO, PPC, Chatbot, брендинг, digital-інструменти тощо) та лідерських здібностей (виконуючи власні проєкти, беручи участь у програмах міжнародної мобільності, волонтерських програмах, спортивних та творчих конкурсах тощо), необхідних для роботи на міжнародному рівні.
Head of Marketing в Ломбард Скарбниця та "Книжка-Неведимка"
Software Engineer, директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers, Grown Marketer в проєкті Elin.ai
Начальний відділу маркетингу АО "Сумський завод "Насосенергомаш"
Засновник Рекламної Групи "Регіон", м. Суми. У маркетингу з 2001 року
Співзасновниця проєктів з неформальної освіти "Camp in Europe", "Camp in Turkey", м. Стамбул, Туреччина, к.е.н.
Директорка рекламно-виробничого об'єднання "Шоколад", м. Суми
Комерційний директор ТОВ "Індичка"
Власниця рекламно-виробничої компанії "Bingo" та святкової агенції "Bingoevent", Президент відокремленого підрозділу у Сумській області ГО Ділові українські жінки
SMM Team Lead в рекламній агенції NOVEDO
Керівниця власної агенції з PPC-реклами "Ya-mediabuyer" Professional PPC Media Buyer, Facebook та Instagram Ads Expert, к.е.н.
Трейд-маркетолог Procter & Gamble Україна
Засновниця та керівниця SMM-агентства ComeOn!, м. Харків
Директорка спортивного клубу "Papa Gym"
Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «NooN»!
Слідкуй за життям #Невгамовних:
© 1996 – 2025 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ