Новини кафедри маркетингу

СУМДУ ПІДТРИМУЄ ВЕТЕРАНІВ: ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ФАХОВОГО НАВЧАННЯ
З 12 по 16 травня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету вдруге взяли участь у навчанні фахівців, які здійснюють супровід ветеранів війни та членів їхніх сімей. Протягом тижня доцентка Яна КРИВИЧ та старші викладачі кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА і Лілія ХОМЕНКО ділилися своїми знаннями та практичними навичками щодо соціальної підтримки ветеранів. “Ми вважаємо

ЯК КОРИСТУВАЧ «ЧИТАЄ» ДИЗАЙН: ДОСВІД СТУДЕНТІВ НА ВОРКШОПІ З UX-АНАЛІТИКИ
14 травня студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ взяли участь у практичному воркшопі, присвяченому кейсам із використання UX-дизайну в бізнесі. Захід провів CEO дослідницького агентства Research.ua Олексій ДЕЛЮКОВ, який поділився своїм досвідом аналізу користувацького досвіду та сучасних підходів до оптимізації взаємодії з цифровими продуктами. Цей воркшоп відбувся в

AI ДЛЯ БІЗНЕСУ: ІНСАЙТИ ТА КЕЙСИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ АІ
6 травня 2025 року успішно пройшла онлайн-конференція “AI для бізнесу”, яка зібрала провідних експертів у галузі штучного інтелекту та бізнесу для обговорення актуальних питань впровадження ШІ в різноманітних сферах. Учасники мали змогу ознайомитися з найновішими тенденціями та практичними кейсами використання штучного інтелекту, зокрема щодо еволюції АІ в бізнес-процесах та ключових

НАУКА ТА НАТХНЕННЯ: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НЕЙРОДОСЛІДЖЕННЯ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
24–25 квітня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у International Conference on Sustainable Innovation and Emerging Trends in Business and Management (ICSIEM’25), що проходила в місті Афіни (Греція) на базі University of West Attica. Участь у цій конференції стала можливою завдяки отриманню мікрогранту в рамках проєкту #ScienceForUkraine Micro Travel Grant

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ОПАНУВАЛИ ПРОСУНУТІ ТЕХНІКИ РОБОТИ З ТАБЛИЦЯМИ
Студенти першого курсу спеціальності “Маркетинг” (групи МК-41, МК-42) взяли участь у практичному тренінгу з Excel у межах дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА). Першокурсники навчилися використовувати функції для підтягування даних та обчислень, що допоможе їм ефективно працювати з таблицями, аналізувати дані й створювати звіти. Отримані навички стануть у

УЧАСТЬ У ФАХОВОМУ СЕМІНАРІ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ
23 квітня 2025 року був проведений Всеукраїнський фаховий семінар, присвячений питанням забезпечення якості вищої освіти в галузі економіки та менеджменту. Його учасницею стала гарант освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, доцент кафедри маркетингу Людмила САГЕР. Захід зібрав більше 400 учасників та онлайн-глядачів. Організатором події

АНАЛІТИКА ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД
26 квітня студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» (МК-41, МК-42) у межах вивчення дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) долучилися до вебінару від Choice31 «Метрики, що допомагають маркетологу досягати бізнес-цілей». Спікеркою заходу стала Оксана Верлан – Client Service Director в Netpeak Agency Ukraine. Під час вебінару учасники дізналися: як

РЕАЛЬНІ КЕЙСИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ДИПЛОМІВ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ РОЗПОЧИНАЮТЬ ПЕРЕДДИПЛОМНУ ПРАКТИКУ У БІЗНЕС-ПАРТНЕРІВ
25 квітня 2025 року, напередодні початку переддипломної практики, відбулися настановчі зустрічі для студентів-бакалаврів 4 курсу. З 28 квітня майбутні фахівці розпочнуть своє стажування (практичне навчання), яке стане важливим етапом у підготовці їхніх дипломних проєктів. Ключовими учасниками заходу стали представники відомих підприємств – інноваційної ІТ-компанії “Infinity Technologies” та багатопрофільної клініки “Unicam“.

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ІЗ СУПРОВОДУ ВЕТЕРАНІВ
З 7 по 11 квітня 2025 року на базі Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення проходило підвищення кваліфікації групи із 31 фахівця, які здійснюють супровід ветеранів та демобілізованих осіб. Важливим аспектом навчання стала участь викладачів кафедри маркетингу СумДУ: доцента Яни КРИВИЧ та старших викладачів Євгенії ЗЯБІНОЇ і Лілії ХОМЕНКО. Їхній внесок

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я: ЗНАЙОМСТВО СТУДЕНТІВ З БІЗНЕСОМ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
До Всесвітнього дня здоров’я студенти першого курсу у межах дисципліни «Поведінка споживача» разом із викладачем кафедри Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ стали гостями спеціалізованого магазину здорових товарів від всеукраїнської мережі «Еко-Лавка» в м. Суми. Приємно, що магазин співпрацює з великою кількістю місцевих виробників, зокрема пропонуючи здорову продукцію підприємств Сумської області. Власниця магазину Тетяна

НОВІ ІМЕНА В НАУЦІ: СТУДЕНТИ-ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ НАУКОВИХ РОБІТ 2025
11 квітня 2025 року відбулася підсумкова науково-практична конференція переможців першого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт. Вітаємо за зайняте І місце у першому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт: студентку магістратури Катерину ШЕВЧЕНКО та наукового керівника професора кафедри маркетингу Олену ЧИГРИН (напрям «Маркетинг»), студенток першого курсу Софію УСОВУ, Вікторію ЄВТУШЕНКО

АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ: МАРКЕТИНГ БЕЗ КОРДОНІВ
Старший викладач кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА взяла участь у програмі академічної мобільності з метою викладання в Університеті Мішкольца (Угорщина). Візит відбувся у рамках Міжнародної програми ERASMUS+ з 30 березня по 5 квітня 2025 року. У межах програми викладач провела лекції для студентів-бакалаврів на тему «Global Trends in Green Marketing: Best