Новини кафедри маркетингу

ЗАХОПЛИВА ВІДЕОЕКСКУРСІЯ ЛАБОРАТОРІЄЮ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ
19 квітня 2024 року для аспірантів кафедри маркетингу та студентів першого курсу (викладач Яна КРИВИЧ, дисц. “Social Media Marketing”) було проведено відкриту лекцію на тему: “Нейродослідження поведінки споживача”. Онлайн-захід провела завідувачка кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету проф., д.е.н., Тетяна БОРИСОВА. Для учасників лекції була організована захоплива відеоекскурсія лабораторією нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського

НОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
Гарну новину отримала старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н., докторант Анна РОСОХАТА про підтвердження участі у Вишеградській програмі стипендій навесні 2024 року. Дана програма пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами.

СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…
11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія ХОМЕНКО, групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент», (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії) проведено практично орієнтований захід. Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ “ГУАЛАПАК УКРАЇНА“, Владислава Гончарова. Дізнались

ВПЛИВ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ НА БІЗНЕС
Запрошуємось усіх бажаючих на НеЛекцію від Наталії СЕЛЕЗНЬОВОІ. Наживо ⏰12 квітня, 11.40 Корпус К3-002 Запрошуємо всіх бажаючих! Беріть друзів та приходьте, буде цікаво…

Лекційне заняття до всесвітнього дня здоров’я: продовжуємо щорічну традицію у рамках реалізації модулю Жан Моне
8 квітня за вже сформованою традицією до Всесвітнього дня здоров’я доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела для студентів спеціальності «Маркетинг» лекцію на тему «Тренди у діяльності українських та зарубіжних компаній на ринку товарів та послуг здоров’я». Під час лекції обговорили питання просування медичних компаній, виробників продуктів здорового харчування, надавачів послуг

Рецензування наукових статей у рейтингових журналах з тематики здоров’я
Упродовж 2023-2024 рр. член команди Jean Monnet Module “Healthy economy and policy: Values for Ukraine” д.е.н. Летуновська Н.Є. була активним рецензентом ряду статей, поданих до журналів видавництва MDPI, що є найбільшим видавництвом журналів із відкритим доступом у світі. Статті, рецензентом яких була Наталія, стосувалися тематики громадського здоров’я та сталого розвитку

ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВ «СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ»
Запрошуємо взяти участь у фестивалі студентських ініціатив «Студенти для зеленого кампусу». Якщо ти маєш ідеї як зробити кампус університету дружнім до довкілля – чекаємо тебе! Коли? 26 квітня 2024 року Де? онлайн-платформа Google Meet. Заповни анкету за посиланням. Участь: безкоштовно. Сертифікат: для активних учасників. Дедлайн реєстрації: 24 квітня 2024 року.

НОВИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ТА СПІЛКУВАННЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ БІЗНЕСУ
Спілкування з досвідченим підприємцем, цікава та нова галузь для дослідження. Невгамовні маркетологи поспілкувались з представником Сумського бізнесу, представили результати власного дослідження ринку охоронних систем та обговорили шляхи подальшої співпраці представника бізнесу та маркетингової агенції. 29 березня 2024 року в рамках дисциплін «SMM» (викладач Кривич Яна) та «Паблік рілейшнз» (викладач Хоменко

Дисемінація проекту на Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”
26-17 березня 2024 року виконавиця проєкту Жана Моне взяла участь у Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”, яка проходила на базі Університету м. Ліверпуль (Великобританія). Дана конференція була спрямована на: – заохочення британських партнерів до більш активної взаємодії з українськими науковцями;– поширення досвіду щодо нещодавньої дослідницької співпраці

ВІТАЄМО ЄВГЕНІЮ ЗЯБІНУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з Днем народження! Бажаємо відмінного самопочуття, чудового настрою, постійного щастя, яскравого світу навколо та безліч можливостей для успіху в ньому!

ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ
19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін “Паблік рилейшнз” та “Маркетингові комунікації-2” (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему “Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості”. Спікер заходу – Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії “Бізнес-конструктор”, клієнтами якої є десятки тисяч

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД «E-MPOWER: SHAPING DIGITAL CITIZENS»
В рамках програми “ERASMUS+” студентки 2 курсу Анна КОРЖ та Анастасія БУДЬОННА взяли участь у молодіжному обміні «E-mpower: Shaping Digital Citizens» у м. Арнем (Нідерланди) з 24 лютого по 2 березня 2024 року. У проекті брали участь представники 7 країн: України, Туреччини, Азербайджану, Нідерландів, Угорщини, Болгарії, Польщі. Тематикою заходів було виховання