Новини кафедри маркетингу

МАРКЕТОЛОГИ НА UKRAINIAN DIGITAL FORUM 4.5.0.
Невгамовні завжди щось вигадують… Цього разу зібрались відзначити день науки і прийняли участь у UKRAINIAN DIGITAL FORUM 4.5.0. Дуже насичений графік та досвідчені спікери від Fedoriv, banda, KUKURUZA, Vintage, Web Production Aimbulance, 1DEA.me, Silentbox, CREO. Маркетологи були залучені в рамках вивчення дисциплін «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) та «Маркетингові комунікації» (викладач

GOOGLE EXPERT ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ
Неймовірно крута лекція!!! Навіть складно описати все, про що говорили… Кожне слово – реальний кейс та практичний досвід, приклад того, як працюють інструменти цифрового маркетингу сьогодні… Сьогодні в рамках дисциплін GoogleAds (викладач Пімоненко Тетяна) та Marketing Distribution Policy (викладач Сигида Любов) для невгамовних студентів п’ятого та другого курсів давав лекцію

Тренди здорового регіонального розвитку
На початку травня у рамках реалізації проєкту Жан Моне доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела ознайомчу лекцію зі студентами спеціальності “Маркетинг” щодо трендів, що склалися в сфері регіонального розвитку та його координації в рамках ЄС. Особливий акцент зроблено на ретроспективному аналізі вже реалізованих (для комплексного розуміння історії розвитку предмету вивчення)

TO BE CONTINUED
Вітаємо невгамовного Олексія Люльова з успішною атестацією та продовженням стипендії Кабінету Міністрів України для молодих вчених! Сьогодні Олексій не тільки завідувач кафедри маркетингу, успішний науковець, а також, активний волонтер. З першого дня війни він разом з колегами допомагає ЗСУ та воює на інформаційному фронті… Раді працювати разом! Тримаймося! Все буде

ТРЕНДИ ЗДОРОВОГО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
На початку травня у рамках реалізації проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела ознайомчу лекцію зі студентами спеціальності “Маркетинг” щодо трендів, що склалися в сфері регіонального розвитку та його координації в рамках ЄС Особливий акцент зроблено на ретроспективному аналізі вже

FEDORIV: CREATE WHATEVER
З травня 2022 р. невгамовні магістри першого курсу, гр. Мк.м-11, в рамках вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена), долучилися до досвіду маркетолога номер 1 на Україні, бренд-менеджера, Андрія Федоріва, засновника FEDORIV AGENCY, FEDORIV GROUP і мультимедійного простору FEDORIV HUB. Приєднавшись до он-лайн треннінгу зарядились енергією та мотивацією. Отрмали багато цікавої

BIG DATA AND CRITICAL THINKING
В рамках реалізації проєкту Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” 29 квітня 2022 р. Наталія Летуновська провела он-лайн лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», яка була присвячена науці про дані та підходам щодо аналітичного мислення та узагальнення в роботі зі споживачами, зокрема в такій особливій сфері як

BIG DATA AND CRITICAL THINKING
В рамках реалізації проєкту Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” 29 квітня 2022 р. Наталія Летуновська провела он-лайн лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», яка була присвячена науці про дані та підходам щодо аналітичного мислення та узагальнення в роботі зі споживачами, зокрема в такій особливій сфері як

EUMMAS: MEDIA TEAM MEETING
Колабораційна зустріч членів медіа команди EUMMAS. Обговорили нові горизонти спілкування та співпраці.

УКРАЇНЦІ В ПРАЗІ – ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ
Вероника Казимирова ? Очікування було дуже довге…Але приїхавши до столиці Чехії, а особливо побувавши у центрі Старого міста, не можеш повірити, що існує така краса ? Звісно, за межами центра, наприклад у Празі 6, де ми проживаємо, немає такої краси, звичайні вулиці та магазини. Приємно здивували люди ? У перші

НА ХВІЛІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАРКЕТИНГУ
15 лютого маркетологи 1-4 курсу в межах дисциплін долучилися до обговорення останніх трендів email технологій, креативу та стратегій просування брендів у 2022 році. Спеціалісти від SendPulse, Email Soldiers та Netpeak Agency представили власні кейси та розповіли про останні оновлення в сфері email-маркетингу. Такі зустрічі з реальними практиками дозволяють визначати перспективи

Запрошуємо взяти участь у науковому фестивалі:«Основи вуглецево-нейтральної економіки»
Якщо ти? – студент магістратури чи аспірант Хочеш дізнатися про: -цілі та основи вуглецево-нейтральної економіки ЄС -роль ЄС у боротьбі зі змінами клімату -законодавство та політику вуглецево-нейтральної Європи Коли? – 9 квітня 2022 Де? – онлайн-платформа Google Meet Швидше заповнюй анкету за посиланням: https://forms.gle/Jg8ZiKBM3AiLc2QR6 Участь – безкоштовна Сертифікат – для активних